26 јун 2024

8 коментара:

Dinko Prašelj је рекао...

Uzorana sva njiva

Dinko Prašelj је рекао...

Problem mi je bio riječ "svanjiva" za koju nisam čuo,probavao sam sa "sviće","svanulo" itd...onda mi je bilo prebedasto jer sve upućuje na "svanjiva" pa sam išao na Google,i tamo piše da "svanjiva" znači "sviće"...eto,nikad čuo.

Бранислав Никић је рекао...

Eto dokaza da enigmatika nije samo zabava, već se s njom može mnogo toga naučiti.

Aljoša Vuković је рекао...

Slažem se s tobom, Bane!

Dinko Prašelj је рекао...

Pa eto,to je također jedan bitan aspekt enigmatike...samo mislim da sam malo pretjerao s tim pisanjem što ja znam a što ne znam, zamisli da sad svi počnu... 🙂
S druge strane,može se shvatiti i kao neki prigovor rebusu a to mi uopće nije namjera,nikako.
Previše to ja ko da sam doma i sa sobom se raspravljam,probat ću se popraviti. 🙂

IlijaO је рекао...

Neka, Dinko, samo ti piši...i iz tvojih "piskaranja" mogu se izvlačiti pouke i poduke. A osim toga, i blog malo živne...

Dinko Prašelj је рекао...

Hvala Ilija,ali možda je onda bolje da pohvalim dobre rebuse i recimo,kažem zašto su mi se dopali.
Mislim da je to potrebnije nego ova moja razmatranja 🙂 o tome da li sam za nešto čuo ili nisam. 🙂

Dinko Prašelj је рекао...

Ipak treba pokloniti pažnju rebusu i autoru,a ovako se ja pomalo bezobrazno namećem. 🥴