24 јун 2024

7 коментара:

IlijaO је рекао...

OBOJE NA KUPANJU ( obojen ak u panju )

Dinko Prašelj је рекао...

Ja probavam s mrkvom,šargarepom...nisam stvarno nikad čuo da se mrkva kaže "ak".

Aljoša Vuković је рекао...

Ak nije mrkva, nego petrusimen (peršin).

Dinko Prašelj је рекао...

Aha...nisam ni za taj naziv čuo.
Ali ne vidi se baš da je peršin,možda bi se po lišću dalo zaključiti ali kako je obojen a gore je malo narančast,mislio sam da je mrkva. 🙂

Dinko Prašelj је рекао...

Ustvari evo sad vidim,lišće je od peršina...no gornji dio koji nije obojen bi trebao biti bljeđi,skoro bijel a on je narančast pa nisam lišće baš ni gledao,odmah sam išao na mrkvu.

Бранислав Никић је рекао...

Ak je vrsta divljeg peršuna i često se nalazi u ukrštenim rečima.
Vrh nisam hteo da bojim jer se ne bi videlo šta je. Da je mrkva bila bi crvene boje, a peršuna ima i u beloj i u žućkastoj boji. Ovaj peršun sam izabrao jer se po stilu crtanja potpuno uklapa sa panjom i vrlo se jasno vidi.

Dinko Prašelj је рекао...

Ma je,da si išao bojati pokvario bi sliku...tko mi je kriv što ne gledam lišće. 🙂
Inače je rebus baš zgodan,a ja eto učim riječi koje nisam znao.