25 јун 2024

20 коментара:

Miroslav Cvetković је рекао...

Možda: 4, 3, 6?
Venu sve ćelije
(Venus, veće lije).

Dragiša је рекао...

Veznik!

Dinko Prašelj је рекао...

Venu sive ćelije

Dinko Prašelj је рекао...

Samo,oprostite,ja sam mislio da je ovo Serena Williams,pa sam gledao nadimak i nadimak joj je Jameca ili tako nekako...otkud Venus???

Dinko Prašelj је рекао...

Aha,sestra joj je Venus i isto je tenisačica...a jbg,ovo je stvarno teško,ta Serena je planetarno poznata i tko bi si mislio da ima i sestru tenisačicu...

Анониман је рекао...

O bože...

Dinko Prašelj је рекао...

A eto,nikad u životu nisam pogledao jedan teniski meč,a čak znam desetak tenisača...ali ovo je zeznuto,jer misliš da znaš a ne znaš,da je jedna koju ne znaš odeš na Google,a ovo misliš da znaš pa nikako .. 🙂

Slavko Bovan је рекао...

Osvojeni turniri u singlu

1998. Oklahoma, Majami, Grend Slem Kup
1999. Oklahoma, Majami, Hamburg, Rim, Nju Heven, Cirih
2000. Vimbldon, Otvoreno prvenstvo Amerike, Olimpijske igre, Stanford, San Dijego, Nju Heven
2001. Vimbldon, Otvoreno prvenstvo Amerike, Majami, Hamburg, San Dijego, Nju Heven
2002. Goldn Koast, Pariz, Antverp, Amelija Ajland, Stanford, San Dijego, Nju Heven
2003. Antverp
2004. Čarlston, Varšava
2005. Istanbul, Vimbldon

Osvojeni turniri u dublu

1998. Oklahoma, Cirih
1999. Rolan Garos, Otvoreno prvenstvo Amerike, Hanover
2000. Vimbldon, Olimpijske igre
2001. Otvoreno prvenstvo Australije
2002. Vimbldon
2003. Otvoreno prvenstvo Australije

Osvojeni turniri u mešovitom dublu

1998. Otvoreno prvenstvo Australije, Rolan Garos

Aljoša Vuković је рекао...

Dinko, oprosti, ali Venus je također planetarno poznata tenisačica koja je osvojila sedam Grand slamova, blizu 50 turnira i ima tri zlatne olimpijske medalje.

Slavko Bovan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...

Dinko, slažem se da je sve pitanje interesovanja (Npr. ja ič ne pratim stranu modernu muziku), ali ipak, moram se čuditi (ne kao onaj gore anonimni, već imenom i prezimenom) da je VENUS nepoznata (bilo kome).

Da li to znači da su nepoznate i Martina Navratilova, Monika Seleš, Štefi Graf ili nedaobog Marija Šarapova?

Dinko Prašelj је рекао...

Evo,sve koje si nabrojao su mi poznate osim Šarapove. 🙂
I to je za mene puno,jer stvarno o tenisu pojma nemam i nikad ga nisam pratio.
Mogle su osvojit i više od ovoga što si naveo,al ja za to ne znam.
Tenis me nije nikad zanimao.
To što znam imena desetak,pa i više tenisača je stvarno puno,jer prema mom interesu za tenis ne bih trebao znati ni jednoga. 🙂

Dinko Prašelj је рекао...

Sve ok,meni ravno do Srijema kad to nikad nisam pratio,dobro da znam i za Serenu. 🙂

Dinko Prašelj је рекао...

Nego,da ne ispadne da sam sad navukao priču na moje neznanje o tenisu umjesto da pohvalim Dragišin rebus,evo da kažem da sam počeo uživati u njegovim rebusima.
On ima neki svoj stil,rebusi su mu baš posebni a ovaj jako dobar iako zapravo jednostavan,al nas je jutros namučio jer on ide u nekom "drugom smjeru" od očekivanog.

Luka је рекао...

Ilija Đurković je prije 10 godina na TIO objavio rebus sa sestrama:

VENU SISE RENATE KONČIĆ - Venis i Serena, te končić

Aljoša Vuković је рекао...

Ja, iskreno, za tridesetak posto stvari na ovim blogovima nisam čuo, ali to nisu sastavljači krivi, nego moja nedovoljna informiranost.

Dinko Prašelj је рекао...

Eto,upravo tako,ni ja ne kažem da su krivi sastavljači i žao mi je ako netko tako shvaća. Dapače,meni je ovaj rebus odličan.
Ali možda pretjerujem s komentarima,trebao bih smanjiti.
Koga zanima jesam li ja čuo za Venus Williams ili ne,a ja se nadovezao... 🙂

Dragiša је рекао...

Hvala, Dinko!

Meni je mnogo važnije od svega to što su i kod crnih i kod bijelih ćelije sive!

Aljoša Vuković је рекао...

😊👍

Dinko Prašelj је рекао...

🙂