02 април 2023



20 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

batina mama šupu čisti

Svetlana је рекао...

Bravo, Slavko! 2 poena za tebe! (ovo je bilo iznenađujuće brzo :) )

Slavko Bovan је рекао...

Zato što večeras imam samo 15 minuta na raspolaganju. Odoh ja sada i možda navratim iza ponoći.
Srećno ostalima.

Svetlana је рекао...

Toliko sam se šokirala da sam zaboravila da napišem postavku - batinama mašu pučisti :)

Svetlana је рекао...

Tišina vlada, muve se čuju... Imate još pola sata pre nego što se na vaš obruše bodožedni Pero, Snežana i Čedomir. Tik-tak, tik-tak, tik-tak...

Анониман је рекао...

Poštene tuke iz Arada

Svetlana је рекао...

Hm

Анониман је рекао...

KRAJ TISE, DAMO STALI?

Stipan

Svetlana је рекао...

Stipane, jako mi je žao, ali nije tačno.

Анониман је рекао...

One tuke su moje. Pero

Svetlana је рекао...

PERO PROČITAJ PRAVILA!!! (Izvinite, ali moram da se derem)

Анониман је рекао...

Poštene tuke iz Arada. Pero

Svetlana је рекао...

Tako već da! Sreća tvoja što su ostali bili kolegijalni. Dva poena za tebe. Nemoj, molim te, ovo ponovo da mi uradiš. :)

postavka : po štenetu ke i zarada

Ilija Đurković је рекао...

KRAJ TISE, DAMO, STAJU

Svetlana је рекао...

Nije, Ilija :(

Бранислав Никић је рекао...

Kraj Tise, damo, staše!

Анониман је рекао...

Kraj Tise dama trapa. Pero

Svetlana је рекао...

Au, predstoji vam ozbiljan posao da signete Peru, pošto je upravo dobio još dva boda. (krajt i sedam atrapa)

Izgleda da su danas bili lakši rebusi nego juče. Neka, s obzirom da je sutra radni dan, možete sada da se naspavate. Vidimo se sutra u 20:00

(P.S. Kako se pravilno kaže - Pera ili Peru? )

Анониман је рекао...

Peru, jedino Dalmoši kažu Pera. Isprike za moje nespretnosti i čestitke za fenomenalne pučiste s batinama. Danas sam naučio da su smijenili predobrog kralja Pedra. Ja sam sjad slobodan do utorka ujutro? Pozdrav, Pero

Svetlana је рекао...

Za one koji možda ne znaju - atrapa (u prevodu varka) je patvoreni predmet koji nadomešta pravu stvar. Još neki primeri su i policijska kola od kartona pored puta koja liče na prava, predmeti od stiropora u pozorištu i filmskoj industriji itd.

Sad mi već pomalo postaje žao što oni prvi, kojima još samo malo fali da tačno reše rebus, na kraju ostanu bez poena, ali ovo takmičenje je ovakvo. U svakom slučaju, drago mi je što vas ima toliko koji pokušavate i što imate toliko različitih ideja.

Pero, po pravilima, sutra opet imaš zabranu rešavanja do 22:00, tako da ne moraš čekati čak do utorka, možeš i sutra da učestvuješ, samo nešto kasnije od ostalih.