03 април 2023






41 коментар:

Марко је рекао...

8. РЕНЕСАНСНИ ВАЈАР КОЛА ВАЈАШЕ

Анониман је рекао...

8. Renesansni vajar kola vajaše.
Č. Jelić

Svetlana је рекао...

Ekspresnih 2 poena za ekspres-Marka :)

postavka : Rene san sniva, Jarko lava jaše

Svetlana је рекао...

0 poena za ekspres-Čedomira, prethodni voz je bio brži. :D

IlijaO је рекао...

OLAKI POSLOVI

IlijaO је рекао...

Ola kip oslovi!

Анониман је рекао...

2 poena i za Iliju O. !

Danas ste jako brzi. Da vas vidim sad za poslednji rebus. :)

Božo је рекао...

Marko,Jelić i Ilija su me destimulisali za po pola minute,a ovaj treći ako neko uspije rešiti bez pomoći,treba dobiti 3 boda.

Svetlana је рекао...

Jooj, Božo, baš mi je žao. Znam, strašno je nefer sve ovo, ali doprinosi opštoj zabavi. Da je u obliku klasičnog takmičenja, ne bi ni tri osobe poslale rešenja.

Može i treći da se reši, ako nekom sine prava ideja. Ali, slažem se, prilično je težak. Mada ni za neke druge rebuse nisam mislila da će biti rešeni bez pomoći, pa ste me demantovali. Imate još mnogo vremena na raspologanju, pokušajte. :)

Бранислав Никић је рекао...

Ovo mi deluje kao predizborna tišina :)

Slavko Bovan је рекао...

Nije tišina, već gledam s koje strane napasti. Previše mi je ovih 3, 3, 2 da imam za šta da se uhvatim. Nešto slutim da u postavci neće biti ni oranja ni volova :)
Bane, mi makar prijavljujemo da "lomimo mozak", pa nam se to može uzeti u obzir kao smanjena uračunljivost :)

Бранислав Никић је рекао...

Paor tera volove sa ženom na oranje (postavka), a vi sad rešite :)

Slavko Bovan је рекао...

Zaboravio si da su volovi JOGUNASTI.

Бранислав Никић је рекао...

Pa još i ŠARENI, a žena im obećava SENO...

Бранислав Никић је рекао...

... dok napolju pada sneg...
Uh, izvinjavam se, ja se zagledah u prozor :)

Svetlana је рекао...

Ha, ha, ha!

Nisam htela ništa da vam pomažem ovaj put (da ostane jednom nešto i za 17:00), ali moooram, jače je od mene. :D

Opet ne gledate u sliku dovoljno, ima tamo negde i neka zvezdica koja označava suštinu rebusa.

P.S. Slavko, slutnja ti je 100% tačna. :)

Slavko Bovan је рекао...

Diskutabilno je šta je volovima omiljena hrana. Nisam ih anketirao. Nisam još, ali ako ovo potraje bez rješenja moraću da pronađem nekog dobrostojećeg dobaćina da ga priupitam.

Svetlana је рекао...

Kakav sneg Bane? (razrogačene oči)
Kod nas luduje jak vetar, lete predmeti, sve huče i bruji.

Svetlana је рекао...

Odaću vam šta im je omiljena hrana - ćevapi (i to goveđi). :D

Svetlana је рекао...

Upravo čitam vesti - Cela Srbija zavejana. Dooobro, mi smo uvek neki izuzetak.

Nadam se da vam je svima jasno da nije važno šta je dotičnima u rebusu omiljena hrana. Nije ovo kviz da morate da pogađate ili pretpostavljate neke stvari.

Slavko Bovan је рекао...

U Kikindi mećava!

Бранислав Никић је рекао...

Pevač Miki Mećava?

Бранислав Никић је рекао...

Svetlana, vidim ja tu zvezdicu, ali pojma nemam šta bi u ovom slučaju značila!
Evo i nove uzrečice: zaobilazi kao sneg oko Subotice :)

Svetlana је рекао...

Godinama unazad nismo imali normalnog snega. Padne 1 cm, pa se do sledećeg dana otopi, a događa se tačno jednom godišnje.

Kao neko ko strašno voli sneg - šmrc!
Kao neko ko čisti sneg pred kućom i u dvorištu - juhu! :D

Svetlana је рекао...

Fraza za rebus broj 9:
4, 5, 9, 2, 4

Бранислав Никић је рекао...

Дара диже на сто куп од стакла

IlijaO је рекао...

Složio bih se!

Бранислав Никић је рекао...

Док се Светлана не јави, да ја напишем поставку:
жена стоку подстакла да ради.

Сјајан ребус, као и сви претходни!

Slavko Bovan је рекао...

Takođe.

Slavko Bovan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...

Smatram da bi bilo znatno lake doći do rješenja da nije bilo ovih brojeva. Dovoljna je bila ona zvezdica.

Da, dobro iskomibnovano.

Svetlana је рекао...

Bravo, Bane, 1 poen za tebe. :)

Možete da se odmorite do 20:00, a samo da napomenem da danas Marko i Ilija O. imaju dvosatnu zabranu upisivanja rešenja.

Бранислав Никић је рекао...

А ја!

Božo је рекао...

Slažem se da je rebus odličan,naročito je postavka dobra.Mene je zaveo broj 1.
Možda nije trebao,bio sam uporan da u postavku uguram i muža,paora,seljaka ili koga.
Idemo dalje.

IlijaO је рекао...

Ti Bane, poslije ponoći....(ha-ha!)

Svetlana је рекао...

Brojevi su samo bili tamo samo da označe redosled dešavanja stvari, a * da je za rešenje najvažnije ono pod brojem 3. Da ih nisam stavila, možda bi neko kukao da nije dovoljno jasno.

Još jednu stvar bih da napomenem, da ne bi neko vrteo očima - pod kolima se ne podrazumeva automobil, već starinska kola kojih je bilo i za vreme renesanse. :D

Svetlana је рекао...

Bane, ti si dobio 1 poen, možeš od 20:00 da rešavaš. Jasno stoji u pravilima ko ne može. :)

Č. Jelić је рекао...

S obzirom na brojke iznad rebusa, očekivao sam neku nezgrapnu konstrukciju, a sad se ne mogu odlučiti što je ljepše - fraza ili rješenje!

Slavko Bovan је рекао...

Zasad 9 bisera. Svetlani dubok naklon.

Mislim da je i ovaj sistem takmičenja odličan. Šteta što će se brzo završiti.

Svetlana је рекао...

Nemate pojma, koliko mi je drago da vam se sviđa. Banetu sam pre početka napisala da će ili ispasti jako zanimljivo takmičenje ili totalni fijasko. Pretpostavljam da vam je jasno da smo ga zajedničkim snagama učinili ovakvim kakvo je. :)

Svetlana је рекао...

Evo i male zanimljivosti. Ilustracija rebusa je nastala spajanjem triju slika različitih slikara. Na donjoj slici je vo u originalu bele boje, pa sam morala da mu dodajem šare i žućkastu boju da bi ličio na onog sa gornje slike. Takođe, sam morala malo da "doteram" i onog koji sedi na gornjoj, da bi ličio na onog sa donje. Tako da, koliko god da ste vremena potrošili na rešavanje, ja sam još više potrošila na "slikanje", ali vredelo je. :)

Idem sad da gledam Slagalicu, pa u 19:58 krećem na posao. :)