04 април 2023



72 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

POLI TI ŠEFTELIJE (po liti šef te lije).

Svetlana је рекао...

Nije, Slavko!

Danas sam vam izgleda pošteno zapaprila. :D

Dragiša је рекао...

11. ISU FIKS UBIO

Svetlana је рекао...

Iju, Dragiša! Nije :)))

Анониман је рекао...

Vera ču najmilije. Pero

Slavko Bovan је рекао...

ih

Slavko Bovan је рекао...

Bravo za Peru, najbržu tastaturu ovog dijela Evrope.

Božo је рекао...

Svaka čast za verača.

Svetlana је рекао...

Bravo, Pero! Još 2 poena za tebe! (verač unajmi lije)

Č. Jelić је рекао...

Zato će Pero opet u kaznu:)

Svetlana је рекао...

Svi vi ostali bi trebalo da se organizujete i pošaljete nekoga da Peri odseče internet. Sada vam već opasno beži, što se tiče bodova. :D

Slavko Bovan је рекао...

Hitro potrčah da upišem VERA ... kad imam šta da vidim! Skidam kapu.
Odoh sad malo na druge poslove uz nadu da će ostati nešto neodgonetnuto.

Srećno svima.

Č. Jelić је рекао...

Ovaj riješeni pod brojem 10 je za čistu desetku!

Svetlana је рекао...

Slavko, to još uvek nije ništa naspram onoga kako je Ilija Đ. prošao kada je ukucao "Moj konačni odgovor je" i zbog toga ostao bez poena. :)))

Svetlana је рекао...

Nemojte toliko da hvalite rebuse, uobraziću se. :D
(Izuzetno mi je drago što vam se sviđaju :) )

Č. Jelić је рекао...

Uči drug Dane?

Ilija Đurković је рекао...

12. POKIDASMO REVERS

Svetlana је рекао...

Nije, Čedo!

Ona tabla gore nema veze sa rebusom, to je samo mala pomoć da lakše dođete do reči koja se traži.

Svetlana је рекао...

Probudio nam se i Ilija Đ. 2 poena za tebe! :)

postavka : s reverom sad i kop

Č. Jelić је рекао...

Ode i Ilija u kaznu!
Mogao je pokušati i s Preverom:)

Svetlana је рекао...

Traži se i treći osuđenik. Ili će možda neko da služi dvostruku kaznu? :D

Snežana је рекао...

Ero rupi Sanju (eror u pisanju)

Svetlana је рекао...

Nije, Snežana.

Moraću malo da pomognem - primeri na tabli govore o tome da neke reči, koje se nekako zovu, ne mogu da budu na proizvoljnom, već moraju da budu na određenom mestu u rečenici. Kada otkrijete kako se zovu te reči, možete prionuti rešavanju rebusa koji se nalazi na dnu slike.

Priznajte, da sam vam enormno pomogla. :D

Dragiša је рекао...

ONA STAV KUNE!

(o nastavku ne)

IlijaO је рекао...

ONA STAV KANE! ( O nastavka ne )

Svetlana је рекао...

Nije, Dragiša.
Nemoj pisati postavku da ne zažališ posle zbog suvišnog teksta. :)

IlijaO је рекао...

Znam da nije- zbog korijena- Nastavak-stav!

Svetlana је рекао...

Nastavljamo sa nastavkom :D
Ilija O, nije!

Svetlana је рекао...

Napisala sam već da ne odbacujete ništa zbog korena u slučaju da je meni nešto promaklo. Ne košta vas ništa da probate.

Svetlana је рекао...

... što ne zanči da treba da nastavite sa nastavkom... :D

IlijaO је рекао...

ONA STAV KAJE!

Svetlana је рекао...

Neko opasno spamuje sa mreže mog internet provajdera, neprekidno moram da klikćem na tonu sličica.

Svetlana је рекао...

Ilija, nije! (pročitaj moj komentar od 22:49, samo "zanči" pretvori u "znači")

IlijaO је рекао...

UNA STAV KUJE!

Č. Jelić је рекао...

Nar Emin ište.

Božo је рекао...

OBI TINA KRAJ

Svetlana је рекао...

Ilija O., ubaciš li mi još jedan nastavak, pobeći ću! Nije! :)))
Čedo, nije ni to!

Ilija Đurković је рекао...

ZNA KIKS DODA

Svetlana је рекао...

Božo, nije tačno

IlijaO је рекао...

Onda je : Voleo bih da rešim rebus! ( hahaha!)

Svetlana је рекао...

Ilija Đ., nije!

Pročitajte još jednom moj komentar od 22:32, to je stvarno velika pomoć, bez šale.

Slavko Bovan је рекао...

Pre Dika Tone

Svetlana је рекао...

Slavko, nije.

Taj pojam se neprekidno pojavljuje u ukrštenim rečima, a sada niko ne može da ga prepozna. (Svetlana vas preko gleda smajli)

Анониман је рекао...

Ona glas Nice. Pero

Svetlana је рекао...

Nije, Pero!

Božo је рекао...

BIT IGLA GOLA

Slavko Bovan је рекао...

IMA MAOR ISTO (ima aorist o)

Slavko Bovan је рекао...

Malo požurih.

Svetlana је рекао...

Božo, Slavko, nije!

Pokušajte da krenete sa rešavanjem rebusa na osnovu onoga što vidite, pa će vam onda možda sinuti kako se zovu takve reči. (U prevodu - rešenje se može pogoditi i bez toga da odmah znate šta reč predstavlja)

Ilija Đ. је рекао...

ZNA KOPT ANTA

Svetlana је рекао...

Ilija Đ., netačno

Svetlana је рекао...

Hajde, ljudi, idemo spavati, sutra je radni dan! Odmorite se, pa ćete se lakše izboriti sa ovim. Najkasnije u 17:00 će vam sve biti jasno. :)

Laku noć svima!

Бранислав Никић је рекао...

A sada jedan rebus za Svetlanu sa porukom nas rešavača:

VOLELI BISMOOOOOOO DA REŠIMO REBUS!
postavka: 1, 5, 5, 1
rešenje: 6, 2, 4

Č. Jelić је рекао...

UBISMO SE, DAMO!
To, Bane!

Slavko Bovan је рекао...

Ta, vidim da je to ENKLITIKA, ali kako to uklopiti u 3, 4, 4?

Svetlana је рекао...

Bane, super rebus. :D
Rekoh ja, novi dan, sveži mozgovi. Enklitika je odličan početak. :)
Enklitike su ujedno i reči b....

Slavko Bovan је рекао...

OKO DATO NIJE (O kod atonije)

Svetlana је рекао...

Vruće! Ali još uvek ne! :)

Slavko Bovan је рекао...

OVA NATO NIJE

Slavko Bovan је рекао...

O van atonije :)

Svetlana је рекао...

Nije ni to!

Božo је рекао...

ODE TONI RANO

Svetlana је рекао...

Nije, Božo!

Slavko Bovan је рекао...

Evo još jedan što nije:

NEK RAJA TONE (Ne kraj atone).

Svetlana је рекао...

A što misliš da nije? :)

Slavko Bovan је рекао...

Zato što bi moblo biti i OVO KALA TONE (O vokal atone)

:)

Božo је рекао...

ONE MALO TONU

Svetlana је рекао...

Pogodio si već malopre - Nek raja tone je tačno. :)

2 poena za Slavka i time je popunjena zatvorska ćelija za večeras: Pero, Ilija Đ. i Slavko će se morati strpiti do 22:00.
Ostali, fajront do 20:00!

Slavko Bovan је рекао...

Zbog toga što ću imati opravdano odsustvo večeras (Luka čuva dedu od 16 do 21) bio sam toliko uporan.

Večeras srečno svima.

Бранислав Никић је рекао...

Bravo Slavko. Ja proučih celu gramatiku i ništa. Najviše sam se zadržao oko GLAGOLA, sve sam se nadao da je reč GOLA na kraju, ali nažalost nije :)

Анониман је рекао...

A što sam ja sve sa PASIVom isprobavao. U ovoj turi mi je ipak verač bio najmiliji. Čujemo se poslije deset ako šta ostane. Pozdrav, Pero

Svetlana је рекао...

Ovaj rebus je bio najveće "iživljavanje" sa moje strane, obećavam vam da nema više ovakvih. :D
Krenula sam od atone i momentalno mi se nametnulo ovo pomalo nesvakidašnje rešenje. Činilo mi se dovoljno intrigantnim (naravno, ne u bukvalnom smislu), pa ga više nisam htela menjati, bez obzira što baš nisam ljubitelj "ne ovo, ne ono" tipova rebusa.