01 април 2023



63 коментара:

Анониман је рекао...

Bez šale
Branislav Nikić

Анониман је рекао...

Bež sale
Možda je ipak ovo
Branislav Nikić

Svetlana је рекао...

Nije tačno!

Svetlana је рекао...

Bane, ni prvo ni drugo nije tačno

Анониман је рекао...

Bez reči Pero

IlijaO је рекао...

BEZ ŠALE!

Božo је рекао...

BEZ REČI

Svetlana је рекао...

Čestitam! Prva dva poena idu Peri. :)

Postavka: bež reci

Svetlana је рекао...

Božo, žao mi je, jedan minut si zakasnio. Baci se na druga dva rebusa. :)

Božo је рекао...

NADIN IRIS GROBAR BERE

Svetlana је рекао...

Božo, nije tačno!

Božo је рекао...

A bio sam siguran,možda sam dao ideju nekom.

Svetlana је рекао...

To je najgori deo ovog takmičenja - sa svakim pogrešnim pokušajem dodvodite sve ostale učesnike bliže pravom rešenju. :D

Анониман је рекао...

Nadin iris bumbar bere. Pero

Svetlana је рекао...

Pero, nije tačno!

Božo је рекао...

NADIN IRIS SEOBAR BERE

Svetlana је рекао...

Božo, nije ni ovo. :)

Анониман је рекао...

Nadin iris rezbar bere. Pero

Snežana је рекао...

NADIN IRIS TORBAR BERE

Svetlana је рекао...

Nije. Odakle vam taj ris za kojeg ste svi zapeli? :)))

Svetlana је рекао...

Snežana, nije ni to tačno. :)

Dragiša је рекао...

BARBA RADO KROKET IGRA!

Svetlana је рекао...

Iiii, prešli smo na tigra!
Dragiša, nije tačno :D

Slavko Bovan је рекао...

PREDI NEKO LORBAR BERE (pre dine kolor Barbere)

Svetlana је рекао...

Oho, sišli smo sa dine. Interesantan pokušaj, ali netačan. :D

Ja mislila da već svi uveliko spavate. :)

Бранислав Никић је рекао...

Rebus broj dva niko nije pokušao, pa da započnem sa idejom...

Sve čarke š...

Анониман је рекао...

Zak, Olače, lov Aide. Pero

Svetlana је рекао...

Pero, nije tačno.

Bane, da mogu, smesta bih ti dala 10 poena za kolegijalnost i nesebičnost.

Kao što sam i pretpostavila, najlakši je brzo rešen. Za onog srednjeg sam mislila da ćete uspeti do kraja večeri da se izborite sa njim, pogotovo kada je Slavko malo bolje pogledao sliku. Napisala sam da vas svaki pokušaj vodi bliže rešenju, ali izgleda istovremeno i udaljava kada neki deo nije tačan, a vi ga svi prihvatite kao tačnog.

Ovaj treći je vraški težak. Svaka vam čast ako čak i zajedničkim snagama uspete da ga rešite bez fraze. (mada Banetov početak obećava)

Ilija Đurković је рекао...

2. SVE ČARLI ROM KUPI

Svetlana је рекао...

Ilija, nije!
Novčanice su izmišljene, ne pripadaju nijednoj državi. :)

Svetlana је рекао...

..ali su u rebusu legitimno sredstvo plaćanja. (da vas slučajno sa prethodnim komentarom ne odvedem na pogrešan put)

Slavko Bovan је рекао...

varijacija na temu

VANDI NEKO LORBAR BERE (van dine kolor Barbere)

Ilija Đurković је рекао...

2. SVE ČARDE SER TIMA

Svetlana је рекао...

Slavko, Ilija - netačno

Бранислав Никић је рекао...

BARBE RADO DINARE .... (Barbera do dina re....)

Svetlana је рекао...

Uh, uh, uh! Nešto se krčka! :D

Bane očito rešio da pomogne nekom drugom da dobije bodove. :D

Snežana је рекао...

SVE ČARKE ŠUS TUPI

Ilija Đurković је рекао...

BARBE RADI DINARA DIRA

Ilija Đurković је рекао...

3. BARBE RADO DINARA DIRA

Svetlana је рекао...

Snežana, Ilija - još uvek netačno :)

Ilija Đurković је рекао...

BARBE RADO DINAMO DIRA

Svetlana је рекао...

Ilija, nije :)

Snežana је рекао...

BARBE RADO DINAST VARA

Ilija Đurković је рекао...

Moj konačni odgovor:
BARBE RADO DINAST VARA

Svetlana је рекао...

Jooj! Bane, trebalo bi nekako da promeniš prikaz vremena da vidimo koliko je sekundi odlučilo. :)))

Snežana, tačno! (Barbera do dina stvara) Dva poena i za tebe.

Izvinite, ali ovo stvarno moram da pitam. Da li to stvarno Snežana rešava ili se to Milan krije iza imena svoje supruge? Za svih sedam godina koliko sam među vama, nisam primetila da je aktivna na blogovima, pa mi je ovo jako čudno. :))))

A možda i zajednički rešavaju, što bi bila najlepša varijanta.

Анониман је рекао...

A ja htio da budem duhovit, pa zakasnio 😁🤯

Svetlana је рекао...

Ilija, da nisi napisao "moj konačni odgovor", možda ne bi izvisio za bodove. :)))
Izvini što se smejem, ali sam se potajno nadala da će takmičenje baš ovako da se odvija. Ja se jako dobro zabavljam, nadam se da i vi isto.

Бранислав Никић је рекао...

Svi po malo i stigosmo do rešenja. Drago mi je da sam ''uhvatio'' početnu ideju, ali mi nikako nije išlo u glavu da Barbera stvara. Snežana je objavljivala rebuse na mom blogu, pa verujem da je i sama rešavala, ali to neka potvrdi ona. Hajmo sad svi na rebus broj 2!

Božo је рекао...

Ja sam sinoć imao postavku "Barbera do dina stvara",ali mi je pojam "dinast" bio nepoznat i to sam precrtao.
Svaka čast Svetlana.

Бранислав Никић је рекао...

Božo, bolje je napisati ideju kakva god da je, nego je precrtati.
Šta bi tek rekao dinast, vladar u dinastiji :)

Svetlana је рекао...

Baš tako, Božo! Što na um, to na blog. :D
Dinast - vladar, moćnik, glavar, suveren

Анониман је рекао...

Sve čarke šos ladi. Pero

Č.Jelić је рекао...

Sve čarke sud reši.

Svetlana је рекао...

Nije, Pero. :)

Бранислав Никић је рекао...

Bravo Čedo, to je sigurno traženo rešenje! Čekamo Svetlanu da potvrdi.

Svetlana је рекао...

Ding dong, ding dong! Novo ime na spisku dvobodaša. Bravo, Čedomire! (svečar kesu dreši)

Ovo stvarno nisam mislila da će biti rešeno. Baš lepo, ne moram u pet da pišem fraze. :D

To znači da su svi rebusi rešeni, a da PERO, SNEŽANA i ČEDOMIR večeras ne smeju da upišu rešenja novih rebusa pre 22:00. Možete svi na zasluženi odmor, nastavljamo u 20:00 :)

Svetlana је рекао...

Za slučaj da nekom nije poznat ovaj izraz - drešiti kesu znači vaditi novac i plaćati.

Slavko Bovan је рекао...

Ovaj sa drešenjem kese je GENIJALAN.

Анониман је рекао...

Genijalan ali istokorijenski (rešiti, odrešiti). Meni se više sviđa onaj s Barberom i dinastom. Naš Imšir lov Aide (na šimšir lova ide) nadošlo mi je kod rješavanja. Pero, idemo dalje...

Svetlana је рекао...

Tako je to kad neko ko govori ekavicom pokuša da proveri reč na HJP. Drešiti tamo ne postoji, a ja nisam dalje istraživala. :)))

Nema veze, za takmičenje u rešavanju može da prođe, a vi za svaki slučaj upišite rešenja čak i kada ste sigurni da je u pitanju isti koren.

Бранислав Никић је рекао...

U Matici srpskoj za ''drešiti kesu'' piše: vaditi novac i plaćati. To je sasvim drugo značenje u odnosu na reč ''rešiti'', pa se ne može reći da ima isti koren.

Анониман је рекао...

U hrvatskom jeziku fraza glasi: odriješiti kesu. Etimologija pokazuje korijen: od+riješiti. Tako da se ipak radi o istokorijenskom rebusu (što ne utječe previše na njegovu kvalitetu).

Svetlana је рекао...

Pero, ako je ovo gore tvoj komentar, moram pitati šta radiš ovde? Rešavaj nove rebuse, za manje od sat vremena možeš već da upišeš rešenja. (Jedino ako ih nisi već sve rešio, pa samo čekaš da se kukavica oglasi iz sata. :D )