07 јун 2024

6 коментара:

IlijaO је рекао...

UČESNICI KOLONIJE ( u česnici kolo nije )

Božo је рекао...

Odličan.

Dejan Minić је рекао...

To je Banetov rebus koji je baš smišljen na toj koloniji (jun 2012.). Kako je moguće da ga se ne seća, plus baza postoji?!

Inače pre toga je objavljen još bolji, bez obzira na dopisana slova, sa postavkom ˝u česnici para DE˝.

Luka је рекао...

Povodom predstojeće kolonije, na kojoj i ja po prvi put planiram sudjelovati, htjedoh napraviti 'set' rebusa na tu temu. Ovo mi se učinilo zgodno, ali, nažalost, ne sjetih se provjeriti u bazu objavljenih rebusa dali je nešto objavljeno!

Stoga se ispričavam svekolikom publikumu, a posebno blogogazdi radi nehotičnog plagijatanjegovog uratka.

Dinko Prašelj је рекао...

Rebus je stvarno odličan,tkogod da ga je prvi izmislio.

Бранислав Никић је рекао...

Iako mnogo zaboravljam u poslednje vreme, ovaj moj rebus nisam zaboravio. Pustio sam ga da upotpuni triling Lukinih rebusa, a mislim da je Lukina ilustracija bolja nego moja. Rebus neće ići na u mesečni izbor najrebusa i to je to!