03 јун 2024

10 коментара:

IlijaO је рекао...

SORTE GOMOLJA ( s Ortegom Olja )

Бранислав Никић је рекао...

Da!

Č. Jelić је рекао...

Ovdje sam već objavio 2/3 prvobitno postavljenih današnjih rebusa.
Nema veze, bar ću lakše prelomiti.

Dinko Prašelj је рекао...

A dogodi se,ne mogu ljudi uvijek sve provjeriti. Onda se to kaže,pa se ispravi.
Svojevremeno je u Kviskoteci tri puta objavljen isti rebus,svaki put potpisan od različitog autora,tijekom samo par mjeseci. 🙂

Бранислав Никић је рекао...

Ja nisam proveravao, jer sam smatrao da je to Božo već uradio. Božo je imao zdravstvenih problema i neke terapije pa nije stigao proveriti. Moje izvinjenje Čedomiru, a i rešavačima.

Бранислав Никић је рекао...

Изменио сам ребус са Ортегом и Ољом и убацио замену (проверио сам базу, нема таквог).
Молба свим сарадницима да обавезно провере базу пре него што ми пошаљу своје ребусе, да би мени олакшали избор ребуса за објављивање.

Dinko Prašelj је рекао...

Popusti,ženo,lepoto moja! 🙂

Dinko Prašelj је рекао...

Postava: popu stiže Nole,potom Oja

Бранислав Никић је рекао...

Tačno rešenje, a ja još da dodam da je rebus sjajan.

Dinko Prašelj је рекао...

Sasvim se slažem,i još ću dodati da je i jako simpatičan. 🙂