10 октобар 2017


9 коментара:

Milan Žarkovački је рекао...

Pokri lu** ...

IlijaO је рекао...

POKRI LUKA KADU ANITI ( niti?)

Luka је рекао...

Nisam!!!

Svetlana је рекао...

Nego šta da su niti! :-D

Izgleda da me je Anita slagala.
Čini mi se da je ovo već treći rebus gde "eksploatišem" Luku. :-D

Milan Žarkovački је рекао...

Pa Luka je vrlo zgodan za rebuse.

Koliko vidim, ovo su linije, a ne baš niti. Što nisi lepo stavila neke konce ili vunice? Nije valjda da nema besplatne slike konca?

IlijaO је рекао...

Valjda, Milane, Svetlana zna!!! ;-))

Svetlana је рекао...

Normalno da znam Ilija. :D

Za sve je kriv jedan stariji rebus gde sam koristila niti. VIDI OVDE
Tamo sam pokušala staviti prave niti, ali se nije dobro videlo šta je u pitanju, pa sam ih morala nacrtati. Kod ovog rebusa sam ih se setila, pa sam ih jednostavno iskopirala da bih uštedela na vremenu. Problem je, što sam ih morala uvećati, pa se jasno vidi da su nacrtane. Priznajem, bila sam lenja. 😁 😳 :D

Milane, ti još uvek ne vidiš sličice smajlija kada ih stavim? (sada ih ima 2)

Milan Žarkovački је рекао...

Ma, znam da su (ti) te niti najslabija karika! U tvom prvom komentaru vidim samo dva napisana smajlija, a u ovom drugom ukupno dva napisana a pri kraju i dva nacrtana. I pored tih smajlija volim da nateram mak na nit. :-)

Svetlana је рекао...

Odlično, onda mi se čini da sada već svi vide sličice. (samo sam te 2 i stavila)

Znam Milane, za tebe se ne bojim da nećeš razumeti kada se šalim. Više me brine kakvo mišljenje o meni imaju oni koji doslovno shvataju ono što napišem. Nezgodno je preneti pravo značenje napisanog preko interneta, pogotovo kada nema smajlija. Inače, u Subotici na SES-u, mi je više njih reklo da su mislili da na blogovima piše neka bakica. :D