06 јун 2016


13 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Tapšem se po rramenu.

Slavko Bovan је рекао...

Vjerovatno će 12. biti najveći problem. Lijepo sakriveno.

Slavko Bovan је рекао...

Takođe, i 18. dobro "izlomljen".

Dejan Minić је рекао...

Da, 12. je bio problem. Video sam nekoliko slovnih rebusa sa OPAKO / NAOPAKO, ali ovde se toga nisam setio.

mihajlo је рекао...

mislim da jelen ima košutu,a srna srndaća

IlijaO је рекао...

Meni je i 11.bio problem. Znao sam da je nešto sa osmicom, ali....a 12. kako da skužim da je pila naopako? Sad vidim...

Slavko Bovan је рекао...

Da, Mihajlo, to je ono o čemu sam govorio kao malim nedostacima, ali sve u svemu ovo je bio dobar komplet rebusa. Kod tog rebusa samo je trebalo da u oblačiću piše SRNDAĆ.

mihajlo је рекао...

a kod pile je samo drška naopako, bolje bi bilo da su se videli zupci jer oni su kao i na ostalim dole

Svetlana је рекао...

Ja čak ni strelicu ka rani u prvom rebusu nisam primetila, a kamoli da je pila naopako. :D (rešenje mi je u 1. fazi bilo To te Mirat nasekira)
A ne znam ni da brojim slova. Stigla dam do "Posrnu" i onda ubeđena da treba dodati još dva slova, lupala glavu kako završiti "posrnuli ja..."

Sve u svemu 14.5 poena izbačenih kroz prozor. :D

Slavko Bovan је рекао...

Moglo je 8 i ovako
NUDI STIPE RUŽI VINARA (nudisti peru živinara).

Бранислав Никић је рекао...

Pre početka takmičenja smo i ja i Luka proveravali rebuse i ispravljali sitne nedostatke, ali je falio i neko treći kao supervizor. Testere su trebale biti veće da se lakše primeti da je jedna naopako, a jelen je u tekstu trebao biti srndać. Kod krava sam priznavao i rešenja koja su počinjala sa NAKRA VAMA ... jer je i taj oblik ispravan, a kod Anice koja ima dobre poslovne ideje, priznao bi Enicu i Unicu, pa i Inicu. Priznao sam i drugo rešenje za posrnulog deliju koje je bilo sa obrnutim redosledom: Odelija posrnu, pri čemu je Odelija postojeće žensko ime i potpuno se uklapa u frazu.

Luka је рекао...

Što se tiče "tvrdog oraha" s "opakom Linom", slažem se da je ova pila naopako malo utopilau šumi. Prvotna Mirkina varijanta crteža bila je prepoznatljivija.

Bane, mislim da ne bi trebalo priznati rješenje Odlija posrnu - Ode lija po srnu, jer ne odgovara broj slova u postavci 2,4,3,4

Бранислав Никић је рекао...

Kod alternativnih rešenja je bitno da se uklapaju u zadat broj slova u rešenju, ali ne i u postavci. U tom slučaju niko ne bi u prvoj fazi mogao da ima alternativno rešenje, jer se broj slova u postavci daje tek u drugoj fazi.