23 јануар 2016


9 коментара:

IlijaO је рекао...

KO FER IGRA NE DOBIJA
PAKAO GRADA UMARA

IlijaO је рекао...

PRIJEM GOSTIJU ( prije MG osti JU)

Milan Žarkovački је рекао...

Zar nije moglo umesto slobodnih slova U i M da se docrta "um" - "umara"?

Luka је рекао...

Moglo je ići i bez zadnej riječi (uz dopis samo jednog slova) ili ovako

... s papigom u kavezu M

Milan Žarkovački је рекао...

Tako je, Luka, i to bi bilo bolje. Namerno ne komentarišem debeo zajednički koren "ograda" - "grad". :-)

Бранислав Никић је рекао...

Ovako su izgledali (bolji) rebusi pre 30-ak godina. Meni se taj stil prikaza najviše svideo, iako je tada bilo dosta slova na crtežima, sam crtež je bio ono najlepše i najzanimljivije. Ja sam ih pre objavljivanja sa zadovoljstvom rešavao, jer nisu takvi da ih možeš rešiti na prvi pogled. I danas su na ceni rebusi u kojima su elementi lepo uklopljeni u jednu celinu i lepo ilustrovani. Pored toga rebus mora da ima bar jedan od dva osnovna merila kvaliteta, ili lepo rešenje ili lepu postavku.

Milan Žarkovački је рекао...

Taj, drugi, rebus je obično nabrajanje, pa pojmovi nisu naročito uklopljeni, jer za 15 slova su upotrebljena 3 pojma i 3 slobodna slova, uz jaku vezu dva korena. Jedino što je uklopljeno su pak i ograda klizališta. Doduše, crtež jeste simpatičan.

U svakom slučaju, zanimljivo je da (opet) vidimo kakvi su, ne tako davno, bili rebusi.

IlijaO је рекао...

Svaka rasprava je bespredmetna kad se pogleda datum objavljivanja!
A rješenja su , dakako, točna!

Milan Žarkovački је рекао...

Ilija, pretpostavljao sam da je tako, ali hteo sam da proverim. Onda nemam primedbi. :-)