17 новембар 2015


4 коментара:

Бранислав Никић је рекао...

Postavka je: 5,5,4

Č. Jelić је рекао...

Vlažna maramica (lažna marva, mica).

Svetlana је рекао...

Ovo je bio prvi rebus koji sam ikada smislila, a u još goroj izvedbi nego što je ova, (na ovom mestu se izvinjavam ovci na onome što sam od nje napravila :D ) poslala sam je Zoranu, koji mi je dao par saveta, šta da ispravim.

Umesto mačke, bila je društvena igra micA, reč za koju se ispostavilo da nije korektna, već da treba micE, pa sam umesto toga "posudila" mačku na hrvatskom, jer mi je bilo žao da rebus propadne. Prerađeni rebus je na kraju dospeo na ovaj blog, jer je kod Zorana manji prostor za slike, pa se ovo moje "remek delo" ne bi dobro videlo. :D

Milan Žarkovački је рекао...

Jednostavna ideja, i baš zato simpatična!