20 јун 2015


6 коментара:

Ilija Đurković је рекао...

PLATNA LISTA (platna L ista)

Бранислав Никић је рекао...

Ne bih se toga setio, zato sam čekao Iliju da vidim šta je rešenje. Odličan rebus!

IlijaO је рекао...

Primjetio bih samo da je "L" malo nategnuto, jer ako gledamo kao slovo L to nije, a ako se radi o obliku onda je uobičajeno reći "EL" oblik.
Pretpostavio sam da se radi ( možda) o kopiji platna ili slike, ali L mi nije padao na pamet!
Zato čestitke imenjaku !

Miroslav Cvetković је рекао...

Ne razumem, ako je PLATNA LISTA ispravno rešenje, zašto platna nisu postavljena uspravno (portrait) na štafelaje već položeno (landscape), pa da "L" bude stvarno "L"? Rešenje sam video odmah, ali to, po meni nije prikazano na crtežu.

IlijaO је рекао...

Pa da! Ako se, pak, "L" postavi okomito( po dužoj stranici) onda nije L, ili je u ogledalu. Naime, sama ideja i postavka, pa tako i rješenje je ok, ali je izvedba zbunjujuća i ne odgovara rješenju!

Milan S. је рекао...

A zajednički koren "platiti" i "platno"?

"[...]Iz arapskih vrela saznajemo da su u 9. i 10. vijeku tkanine plati i platke bile vrsta novca kojim se plaćala druga roba." (Skoko: "Etimologijski rječnik srpskoga jezika")