09 август 2024

6 коментара:

IlijaO је рекао...

Ovaj je dooobbbaaarrrr: ( s prikazanim rješenjem !)

POP LAŽIMA LOVI DJEVICE ( po plaži malo vidje Vice )

Dinko Prašelj је рекао...

Bravo Ilija,svaka čast! I hvala na komplimentu.
Hvala i Banetu za izvrsnu ilustraciju. ❤️

Бранислав Никић је рекао...

Za ovaj rebus bile su potrebne 4 slike - plaža, dve cure, pop i Vice Vukov. Kada sam našao ovaj prelepi crtež plaže, ostale elemente sam uklapao da se vizuelno slažu sa plažom i ovo je rezultat kojim sam i ja prezadovoljan.

Бранислав Никић је рекао...

Rešio sam da od danas krenem sa pisanjem postavke i time olakšam svima koji bi da se upuste u rešavanje.

Dinko Prašelj је рекао...

Fenomenalno je ispao, stvarno,i točno ono što sam zamislio,pa možda i bolje od toga. ❤️

Dinko Prašelj је рекао...

Tako će svakako biti lakše,možda će biti više rješavača,samo sumnjam da će itko stići riješiti rebus prije Ilije.