10 август 2024

10 коментара:

IlijaO је рекао...

DOBRODOŠLICA ( DO brod, OŠ lica )

Dinko Prašelj је рекао...

Tako je 🙂

Miroslav Cvetković је рекао...

Ovo je objavljeno bar još desetak puta (ranije i kasnije).

Dinko Prašelj је рекао...

Nisam znao...ali ako to nisu znali urednici enigmatskih listova,onda nije baš za očekivati da to znam npr ja koji sam se u to vrijeme tek počeo baviti enigmatikom.
Bez obzira na tu vašu konstataciju koja nije potkrijepljena dokazom,meni je ovo jedan od najdražih mojih rebusa zbog prožimanja postavke i rješenja.

Pero је рекао...

Eto, u Feniksu u 30 godina nije objavljena nijednom, mada je poslana od pet-šest autora.

Бранислав Никић је рекао...

Ja se sećam ovog rebusa, negde ga je objavio upravo Miroslav pre dosta godina, ali to nije razlog za neobjavljivanje u rubrici Vremeplov., naročito kada je ovako sjajno nacrtan (kao i ostala dva).

Dinko Prašelj је рекао...

Eto,onda ipak nisam prvi smislio ovaj rebus...ali to nije ni važno, zapravo.
Bitno je da možemo u njemu uživati.
Mislio sam da sam ga prvi smislio jer ima dosta slova,a to obično enigmati izbjegavaju bez obzira na povezanost postave i rješenja,mnogima ta povezanost i nije nešto bitna,za razliku od mene ne razmišljaju u tom smjeru.
A Medak ga je stvarno sjajno nacrtao.

Miroslav Cvetković је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Miroslav Cvetković је рекао...

Kao deo rešenja su ga objavili Pauletić i Olga Franić (bar dva puta), Olaf Ljubibratić baš ovako i još nekoliko puta kao deo rešenja, ja bar u dva oblika, a objavljen je davno i u Enigmi, Čvor razbibrizi (ili Predahu), maloj i velikoj "Eureci"...

Dinko Prašelj је рекао...

Eto, hvala onda na informacijama.
Ja sam ga bio poslao Kviskoteci na početku 2008.,u okviru natjecanja za prvenstvo Hrvatske u enigmatici.
Izašao je 2009. i jako mi se dopalo kako je prikazan,baš kako sam i zamislio.
Prvi rebus uopće mi je objavljen krajem 2007.,kad sam se počeo baviti enigmatikom pa tada nikako nisam mogao znati što je ranije izašlo,a ne znam baš ni sad,samo koliko se sjećam,koliko sam pratio.