08 јул 2024

6 коментара:

IlijaO је рекао...

E, sad, ovo je malo nejasno:

VEOMA JE RUŽAN OSMIJEH ....? ( veo, , Maje, ruža, nos, mijeh ...? ...vjerojatno se traži gdje su smješteni , a to je neka pustinja?)

Dinko Prašelj је рекао...

Dobro si počeo,ostatak je jednostavniji nego ti se čini.

Božo је рекао...

...u zraku.

IlijaO је рекао...

Haha...!

Dinko Prašelj је рекао...

Tako je. 🙂

Dinko Prašelj је рекао...

Inače,ovaj sam rebus napravio zbog prethodnog,da budu na istu temu.
Koristio sam sliku Salvadora Dalija "Meditativna ruža",i Banetu napisao što da doda na sliku jer ja s mojim tehničkim mogućnostima ne mogu.
Sve je dobro ispalo,jedino bi ja umjesto ovih Maja kao civilizacije stavio dva čovjeka iz tog plemena ili dvije osobe s tim imenom,jer mi je ovo malo čudno kao prikaz,ali zapravo može i tako.
I u stilu je,jer je Dali radio svakakve kombinacije.