13 јул 2024

5 коментара:

Dinko Prašelj је рекао...

Ovo bi mogla biti GORKA PILULA,s tim što nije ispravno jer nije gor nego ugor,a rebus G,O,R kapi,lula s tim rješenjem je izašao u Kviskoteci osam ili devet godina ranije,autor sam bio ja.

Бранислав Никић је рекао...

I ja znam da je ugor, ali možda u nekom rečniku piše i GOR pa pretpostavljam da je to razlog za objavljivanje u Feniks-u.

Dinko Prašelj је рекао...

Može biti da je to neki regionalni izraz,u Feniksu su ih koristili ali ako nije baš jako poznat onda bolje to ne raditi,jer časopis izlazi u cijeloj zemlji.

Анониман је рекао...

Svaki sastavljač križaljki zna za troslov gor. To je naziv za jegulju i ugora, a tih riba nema u svim našim županijama, pa je gor automatski regionalizam. Znalac

Dinko Prašelj је рекао...

Nikad čuo,na Googleu nema,a ni u rječnicima koje ja imam. Ne kažem da ne postoji,ali nije mi poznato.
Regionalizam je regionalan izraz,a ne izraz za nešto što postoji samo u toj regiji.
Ubuduće se potpiši s imenom da znam s kim pričam.