23 мај 2024

11 коментара:

Анониман је рекао...

Ovo je Ršumović,pa su Anje i Šo...ali ne mogu s njima ništa.
Da nije ipak greška kod brojeva,da nije povratni rebus ili tako nešto?
Dinko

Božo је рекао...

PRIANJA MARŠU MIŠO
(pri Anjama Ršum i Šo)

Анониман је рекао...

Eto opet skraćenica ili nadimak...to obožavam 🙂.
A ionako za pola tih osoba ne znam tko su, slučajno se sjećam Ršumovića,al da mu još skinem ono -ović... 🙂
Dinko

Бранислав Никић је рекао...

Tačno !

Emilija је рекао...

Ljubivoje Ršumović Ršum srpski je književnik i pesnik, istaknuti dečji pisac, autor dečjih emisija „Fazoni i fore“, „Dvogled”, „Hiljadu zašto“ i drugih.

Dinko је рекао...

Sjećam se ja Ršumovića još iz zajedničke države,i odmah sam ga čak i prepoznao,nije mi trebalo guglanje.
Ali da mu je nadimak Ršum,a ne recimo Ršumo,e to nisam znao.
Ja sam u principu protiv nadimaka u rebusima,osim ako nisu baš planetarno poznati.

Бранислав Никић је рекао...

Ršum je nadimak, jer Ršumo nema osnova u srpskom jeziku. Takođe, ršum znači gužva, krkljanac.

Dinko је рекао...

Ma to Ršumo sam napisao bezveze,tek da kažem kako je bilo moguće da on ima i neki drugi nadimak...što se mene tiče,dobro je da sam ga prepoznao,a da mu još znam i nadimak,e to je već na granici naučne fantastike.

Бранислав Никић је рекао...

Nije poenta znati svaku poznatu ili manje poznatu osobu, jer i ja ne poznajem sve ličnosti iz okruženja Srbije koje uklapaju druge kolege. Na ovom blogu se objavljuju rebusi svih koji vole da sastavljaju rebuse bez obzira na rešivost i jezik kojim govore.

Dinko је рекао...

Ma naravno,to ja malo komentiram da nam ne bude dosadno 🙂,ali u principu jesam protiv nadimaka u rebusima.
Čak sam čovjeka i prepoznao,a onda još i nadimak... imena i prezimena su, mislim, sasvim dovoljni. 🙂

Dinko је рекао...

Ja danas ujutro sav sretan da sam prepoznao Ršumovića,pola sata ga vrtim i ne izlazi mi nikako...i onda ispadne da nije Ršumović nego Ršum. 🙂
Pa moram se bar malo ljutiti. 🙂