24 мај 2024

13 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Uzorni Cetić (uz ornice Tić)

Dozdrav za Dinka P.
Ovo momče je meni potpuno nepoznato, pa njegovo "TIĆ" je objektivno znatno teži pojam od RŠUMA.

Naravno, ako je rješenje rebusa tačno.

IlijaO је рекао...

"Tić" je uobičajeni izraz za juniore i omladince Hajduka, a ovaj lik je samo asocijacija na izraz "tić" ( ptić!), a čak mu i prezime navodi na taj troslov.

A rješenje je , naravno, točno !

Анониман је рекао...

Pozdrav Slavko,
slažem se,ja sam protiv nadimaka u rebusima,ali je meni ovdje bilo lakše zato jer je napisano ime i prezime pa to ipak upućuje na nadimak.
Kod Ršuma nije,pa onda čovjek misli da se radi o prezimenu.
Tako da,ako već mora biti nadimak onda da se bar napiše ime i prezime pa da se zna da se radi o nadimku.
Ovdje nisam pogodio ornice,za mene također skroz nepoznat pojam,a vidim da nisu ni drugi ujutro rano.
Dinko

Dragiša је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Анониман је рекао...

🙂
Hvala,ali nisam ja pogodio rješenje nego Slavko.
Dinko

Dragiša је рекао...

Rješenje je previše tačno!

Slavko je vođen instinktom i poznatim činjenicama, iako nije znao sve pojmove u postavci, došao do rješenja! Biće nagrađen besplatnom ulaznicom u Radobolju, sa datumom po izboru. Uz kompletan dnevni aranžman!

Autor je efektno prenio jednu širu poruku! Slijedi mu ngrada u vidu nekoliko vezanih sezonskih enigmatskih napitaka!

Hvala, Ilija!

Dinko za sve komentare zaslužuje jednu zdrugu enigmatsku agonetku, koju ću mu posvetiti !

Pozdrav!

Dragiša је рекао...

Mislim, drugu enigmatsku zagonetku!

Slavko Bovan је рекао...

Dolazimo do suštine postojanja blogova.
Zabavljejte se ljudi.
Dobro raspoloženje prija svima.
Pozdrav svima.

PS. Ornicu sam pogodio jer sam se prisjetio jednog Ilijinog teksta u rubrici "Reč po riječ" na jednom drugom popularnom okupljalištu enigmata. Nakon toga, sve je bilo lako. Na CE (od pet slova) ima samo jedan uzoran :)
(Da je CA bio bi drugi, a PAN bi na slici bio...bog...ili flaša piva?!)

Анониман је рекао...

Hvala unaprijed 🙂
Dinko

IlijaO је рекао...

A što reći iliti kazati...Blogovi bi i trebali služiti tomu...da se družimo, "razglabamo", tupimo i oštrimo, pametujemo ili se pogubimo...( nekima i za omalovažavanje!?)...
Kako uvažavam kolegu i prijatelja Dragišu, morao sam ga negdje uklopiti, ali je bilo teško pronaći nešto na "tić"...

Dinko је рекао...

Kad smo već kod toga,i ja bih htio reći da mi je cilj ovdje prvenstveno zabava i uživanje u rebusima.
Ako moji komentari nekom možda izgledaju kao prigovor ili omalovažavanje,nije mi to nikako bila namjera i vrlo često glasam za rebuse koje sam komentirao,čak i ako sam nešto primijetio u vezi njih.

Slavko Bovan је рекао...

Poslao sam Banetu rebus koji može bez "TIĆ", a uklapa se u ove komentare u zadnja dva-tri dana.

Dinko Prašelj је рекао...

Isprobavam ovo preko Googlea.