27 јануар 2024

10 коментара:

IlijaO је рекао...

Laganini:
SATURNALIJE!

Dejan Minić је рекао...

To je Šantek objavio mnogo godina ranije.

Može li Dinko da napiše i brojeve časopisa, ne samo datum.

Анониман је рекао...

Moguće,Dejane,ja se tada još nisam bavio enigmatikom pa ne znam. Kviskoteka je objavila,ali oni su znali objavljivati iako je već ranije objavljeno,nisu vodili evidenciju.
Ako vas baš zanima,probat ću naći i brojeve,ali nije mi to baš lako jer moram kopati po starim časopisima doma,pa ako nađem...datume donekle imam zapisane,al nemam ni ja baš neku evidenciju.
Dinko

Dejan Minić је рекао...

Ma dobro, nije smak sveta ako nema numeracije.

Hoću samo da kažem da za 15 godina ˝enigmatskog internetovanja˝ nisam video da neko skenira rebuse, stavi datum izlaženja časopisa, a da ne stavi broj tog časopisa.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Pronaći ću ja sutra jer imam sve Kviskoteke.
Zauzvrat će Dinko napisati kada je i gdje rođen da ga uvrstim u Kalendarij.

Анониман је рекао...

A čujte,Dejane,ja sam vam tu nov,mislim u enigmatskom internetovanju.
Sa starim mobitelom sam nešto prije dosta godina i uspijevao,al nisam nikad mogao skenirati. Ne znam za te uzuse,da se stavi i broj...ima dosta mojih radova koji su davno izašli a ja nisam to sve kupovao,tko bi to sve popamtio i evidentirao.
Doduše vidim da to neki od vas rade,al ja vam za to ipak nisam imao živaca u toj mjeri.
Dobro da sam te mnoge stare časopise i sačuvao,i neke radove zapisao.
Dinko

Анониман је рекао...

Eto,Dinko Prašelj rođen 19.12.1967. u Rijeci. 🙂

Nedjeljko Nedić је рекао...

Zapisao sam i zahvaljujem se.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Kviskoteka 694, 9. v. 2008.
Kvizorama 925, 26. xii. 2009.
Kvizorama 1648, 25. xi. 2023.

Dejan Minić је рекао...

Hvala, Nedjeljko.