03 октобар 2022

6 коментара:

Luka је рекао...

Nađi Ruža žaga bor! - na điru Žaža Gabor

Бранислав Никић је рекао...

Da!

IlijaO је рекао...

Daaa...riješio sam to odavno, ali nisam našao nikakav smisao: Nađi ( ime ili "pronađi", Ruža ( ime ili cvijet) - žaga= pila,....ili glagol "žagati"- rezati žagom?

Hm....

IlijaO је рекао...

I da...da je doista tako, u naslovu bi trebalo pisati :Obaranje susjedinog stabla!

Бранислав Никић је рекао...

Ja sam u prekucavanju naslova koje je poslao Čedomir, izostavio slučajno slovo ''I''. Ispravio sam naslov i izvinjavam se autoru i rešavačima. Održavam blog i bazu rebusa pod velikim teškoćama pa je, nadam se, razumljivo što dolazi povremeno do nekih propusta.

Č. Jelić је рекао...

Nije do mene (da parafraziram svoj nedavni rebus). Nego, bilo bi lijepo čuti i Feniksovca.