07 октобар 2022

9 коментара:

IlijaO је рекао...

SVOD OMAR OMALA ( s vodomarom Ala )

Dejan Minić је рекао...

Baza.

Бранислав Никић је рекао...

Nisam proveravao jer sam bio siguran da ga niko nije objavio. Očigledno je da ništa nije sigurno! Zameniću ga kad budem mogao, jer sada na poslu imam previše obaveza (upravo završavam doručak).

Sada da se ovom prilikom izvinim Čedomiru Jeliću koji je prošle nedelja na mom blogu napisao komentar u vezi 2 Zokijeva rebusa. To su ''Ti sedi jedi nar'' i ''Kora banane'' koje je Čedomir već ranije objavio. Izvinjavam se i ostalima čije sam komentare obrisao, jer moj blog nije bio mesto ordžavanja takmičenja, pa nisam želeo da se komentarisanje vodi preko mog bloga.

Бранислав Никић је рекао...

Pardon, nisam lepo otkucao rešenje jednog od rebusa: ''Ti sad idi jedi nar''.

Miroslav Cvetković је рекао...

Još stariji (i sličniji) je moj rebus iz 2013. godine: SVOD OMER OMALA :)
U njemu je vodomer umesto vodomara.

Бранислав Никић је рекао...

Zamenio sam rebus sa drugim.

Анониман је рекао...

... ...dž Ingi s Kanzašankom

Gojko је рекао...

Bridž..

Dragiša је рекао...

UČI BRIDŽ INGI S KANZAŠANKOM!

(Bruči i Džingis Kan za šankom)

BR je skočilo, recimo kao neki dvoslov a ne slog.