17 март 2021

15 коментара:

IlijaO је рекао...

POPUŠTA PRITISAK ( Popu štap, Riti sak )

Бранислав Никић је рекао...

Da!

Бранислав Никић је рекао...

Samo da napomenem da je Gojko osmislio ovaj i prethodni rebus u bolnici u kojoj se trenutno nalazi, pa mu želim da što pre ozdravi. Ova dva rebusa je ilustrovao Božo Miljević.

Č. Jelić је рекао...

Gojko, sve najbolje. Proći će to.

Č. Jelić је рекао...

Gojko mi maločas u SMS poruci napisa da je još u bolnici, ali da POPUŠTA PRITISAK!!!

Aljoša Vuković је рекао...

Gojko, želim ti brz oporavak!

Božo је рекао...

Moram da ispravim svoju pogrešku,maločas mi je Gojko skrenuo pažnju.
Naime kad sam ilustrovao rebus ja sam stavio naslov "muke na respiratoru",misleći da će biti razumljivije rešiti rebus, a Gojko nije bio na respiratoru nego jedno vreme neprestano pod maskom sa kiseonikom, te je to Gojko želio da ispravim.Do mene je.
Pozdrav svima.

Božo је рекао...

Ovo se odnosi na donji rebus.

Dejan Minić је рекао...

Ne daj se, Gojko! Brz oporavak ti želim.

Svetlana је рекао...

Gojko, glavno da je najgore prošlo. Želim ti brz oporavak i da što pre možeš kući.

Ilija Đurković је рекао...

Gojko, želim ti što brži oporavak i povratak kući!

Nedjeljko Nedić је рекао...

Sve najbolje, Gojko i brz oporavak!

Quizmaster је рекао...

Gojko, odmaraj se i brz oporavak, pa onda kreni da pripremaš novu knjigu...

Rešad Besničanin је рекао...

Izdrži druže!

Hajro је рекао...

Drži se Gojko!!!