08 септембар 2019

НАЈРЕБУС АВГУСТА

   Неизвесно и врло занимљиво! Након прве фазе гласања, издвојио се ребус Зорана Милуновића као најозбиљнији кандидат за 1. место. У другој фази гласања, тај ребус је од тројице судија добио оцену 4, а ребус Николе Милићевића, од исте тројице добио 5. Захваљујући великој разлици из прве фазе, Зоранов ребус је са 21 поеном освојио прво место, а Николин друго. Зорану све честитке за сјајан ребус (а нарочито за илустрацију), а Николи честитке за исто тако сјајан ребус и највише бодова у другој фази. Ево сада победничког ребуса и табеле са гласовима судија.



4 коментара:

Svetlana је рекао...

Čestitam Zorane!

Prva dva rebusa su bili i moji favoriti, jedino što nisam mislila da će biti tolika razlika između njih nakon prve faze glasanja.

Анониман је рекао...

Честитам Зорану, он побиједио у првој ја у другој фази!
Никола

Zoca је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Zoca је рекао...

Hvala vam. Svetlana, kad sam Banetu slao odabranih deset rebusa, napisao sam da je bilo teško odrediti ih, uglavnom su mi se mnogi dopali. Među tih deset tvoja su bila dva. Nikola, verujem da su u žiriju uglavnom bili ljubitelji džeza, te je samo to presudilo:) Bane, jeste mi ilustracija dobra, al' lako je meni, ja ilustrujem samo svoje rebuse i to bez vremenskog ograničenja.