24 фебруар 2017


Uvaženi ljubitelji enigmatike i logičkih zadataka,

Sa radom je počeo novi sajt, namenjen isključivo enigmatskim i logičkim takmičenjima. Prvo takvo takmičenje će biti organizovano od 25.02. do 28.02. pa vas pozivam da podržite ovo "vatreno krštenje".

Takmičenje se odvija preko stranice Logical contests, i traje 3 dana, a vreme za rešavanje zadataka je 75 min, onda kada to svakom od učesnika odgovara. Zbog ovog specifičnog načina takmičenja potrebno je registrovati se na sajtu (u gornjem desnom uglu) i prijaviti se pre START-a. Zadatke u pdf-u treba preuzeti i odštampati radi rešavanja, a rešenja treba uneti u formular na istoj stranici.

Dodatne informacije i primere zadataka potražite na linku instructions (levo od tastera START).

Unapred zahvaljujem na učešću,
Jovan Novaković

2 коментара:

Kontrolor је рекао...

Zahvaljujem na najavi takmičenja. Verujem da je Svetlana Jorgaćijević učestvovala upravo zahvaljujući ovoj najavi, a možda se uključi i još neko. Svi su dobrodošli.

Svetlana је рекао...

Ja sam sa ovim takmičenjem htela samo da isprobam kako sve to funkcioniše, da bih bila spremna kada bude neko enigmatsko takmičenje. Bojala sam se da će biti preteško za "običnu osobu" koja povremeno reši poneki logički zadatak, a pri tome ima svo vreme sveta na raspolaganju za razmišljanje.

Vrlo sam se iznenadila, kada sam videla da nisu svi zadaci teški i da ipak mogu da rešim više od dva, (koliko sam pre početka mislila da ću uraditi :D). Sve u svemu strašno mi se dopalo, tako da ću rado učestvovati i na sledećim takmičenjima.