04 јул 2014


5 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Velika podrška.
Lijepo.

Бранислав Никић је рекао...

Tačno. Slažem se da je lepo, a moram da priznam da sam u prvih mah hteo da savetujem Iliju da ovo objavi kao indirekt. Ali kad sam prošvrljao po internetu i našao ovu sjajnu karikaturu, shvatio sam da je idealna za rebus.

Bud је рекао...

I ja sam se oduševio i slikom (bravo Bane) i idejom na prvi pogled (odmah sam razmišljao o materijalu za novi Kviz - rebus u koloru sa skandinavkom), ali (nadam se da nisam u pravu, ne mogu sada provjeriti,) čini mi se da bi DRŠKA i PODRŠKA mogli biti isti korijen ??

Ilija Đurković је рекао...

Svaka čast Banetu za pripremu rebusa!

Бранислав Никић је рекао...

Iako ove dve reči imaju isti koren, ja sam na stanovištu da mogu proći zbog efektne postavke i veze s rešenjem. Znam da jedan broj autora ne deli sa mnom to mišljenje, ali isto tako ima i onih koji se slažu s mojim razmišljanjem.