02 јул 2014


4 коментара:

Ilija Đurković је рекао...

SATRA ME NAMET ADAME!

Бранислав Никић је рекао...

Tačno!

Miroslav Cvetković је рекао...

Zar nije "satre", a ne "satra"?

Бранислав Никић је рекао...

Dobro pitanje, ali nemam stručan odgovor. Umesto toga evo nekoliko primera sa interneta gde sam našao da se koristi u tom obliku:
smiljanicagora.wordpress.com/2011/05/04/изрази-слово-с/
04.05.2011. - Сатра брате. – Чепа ли, чепа. Сатра ме, својом причом. – Враг зна и ја, како сам издура. Сатрала се радећи

www.vesti-online.com/.../Boks-mec-Beograda-i-Pristine-4-Satra-nas-ta-p...
15.03.2012. - Boks meč Beograda i Prištine (4) Satra nas ta politika

forum.sarajevo-rs.com › Kultura i umjetnost › Muzika
17.08.2005. - 1 пост - ‎1 аутор
Отуда оно "па ме натра свако вече сатра". ... Нарочито је оригинална рима натра-сатра, коју је тешко пронаћи и код понајбољих наших ...