29 јул 2013

NAJAVA TAKMIČENJA

Upravo sam se dogovorio sa našim majstorom za rebuse Čedomirom Jelićem da organizujemo jedno takmičenje u rešavanju rebusa u subotu 3. avgusta. Propozicije su sledeće:
- Takmičenje počinje u 21,00 a završava se u 24,00 i sastoji se od dve faze. U prvoj, koja traje do 23,30 svaki ispravno rešen rebus donosi pun broj odgovarajućih poena koji će biti prikazani ispod svakog rebusa. U drugoj fazi koja počinje od 23,30 i traje do 24,00, napisaću kao pomoć broj slova u postavci i nakon toga svaki ispravno rešen rebus dobija polovinu svoje početne vrednosti.
- U obe faze, sva rešenja morate poslati jednim mejlom.
- Sve rebuse je sastavio Čedomir Jelić i ima ih ukupno 16. Rebusi su vrednovani po težini rešivosti sa 8, 10 i 12 poena. Podrazumeva se da su rebusi na ijekavskom, a oni koji budu na ekavskom biće posebno označeni. 
- Nagrade za prva tri takmičara biće enigmatske knjige iz moje arhive, a ako neko želi da pokloni neku svoju knjigu takmičarima ili komplet enigmatskih časopisa, neka mi se javi.

4 коментара:

Ilija Đurković је рекао...

Radujem se novom rebusnom druženju. Meni bi više odgovarao petak u isto vrijeme.

Slavko Bovan је рекао...

U znak podrške takmičenju jedna "Mamutska ukrštenica" ide kao nagrada nekom u vrhu tabele + ako bude više od 20 takmičara još jedna žrijebom za one koji zauzmu mjesta u donjem dijelu -drugoj polovini tabele. (Ovo je pokušaj podstreka omasovljenju takmičenja)

Male su šanse da ja učetvujem, ali...iznenađenja su moguća.

Slavko Bovan је рекао...

Najava je i na "Enigmatika (tupljenje i oštrenje)".

mihajlo је рекао...

pozdrav svima!
svadbeno veselje će biti razlog mog izostanka, ali zato svima želim prijatnu zabavu, a ja ću sve osmotriti negde u ponedeljak ako ću moći da se skoncentrišem...