04 новембар 2011


10 коментара:

Анониман је рекао...

Ne znam da li je ovo zeleno SALATA. Ako je tako imam sledeće rešenje:

SALATA PA DEČAK = S ALATA PADE ČAK (imajući u vidu brojke u naslovu), ali mi ovo rešenje nekako čudno: s kakvog je to ALATA pao Čak.

Nikola Petkovski

Dejan Minić је рекао...

Nikola, vidi se da nisi dobro slušao onu ženu u ergeli Ljubičevo!

Dejan Minić је рекао...

Možda si samo gledao, ahahaha...

ero је рекао...

Pozitivno brojanje Dejanu za duhovitost.
Nikola da zaviri u rječnik pod slovo A, s naglaskom na konje :)))

Анониман је рекао...

Ajde ne sprdačite se samnom, nego recite je l' rešenje tačno, i ako nije gde sam pogrešio. Osim SLUŠANJA i GLEDANJA (one žene u ergeli) ima i PAMĆENJA, pa sam očito zaboravio. :) :) :)

Анониман је рекао...

Poslušao sam Slavka, zavirio u rečnik, kad ono stvarno postoji reč ALAT (za koju sam mislio da znači SAMO pribor za rad), ali znači i "konj riđe boje". E, pa naučio sam i nešto novo (kažem ja stalno da je enigmatika edukativna, uvek naučiš nešto novo, što nisi znao celog života, pa se čak i čudiš kako to nisi znao).

Nikola Petkovski

ero је рекао...

Valja imati i DOBRE učitelje
ha-ha-ha

Анониман је рекао...

Pa naravno, ako su majstori zanata! Od takvih rado učim i naučim.

Nikola Petkovski

ero је рекао...

Meni se ovdje nameće pitanje - Da ovaj simpatični dječak nije, kojim slučajem, iz Požarevca?

Dejan Minić је рекао...

Proverio sam, nije iz Požarevca. Ovaj dečak je vrlo popularan jer ima dosta njegovih slika na internetu.