12 октобар 2011


6 коментара:

Željko Prvanov је рекао...

Tatami do Šaolina
Tata mi došao Lina

Анониман је рекао...

Hvala Bogu! Ne postoji sumnja da sam ja taj tata :) :) :) kao pre par rebusa.

Nikola Petkovski

Dejan Minić је рекао...

Bre, Nikola, da nisi ti neki tatko i u Leskovac, pa da si zbog toga i pobegao od Leskovčanke!!!

Анониман је рекао...

E, Dejane, zaboravio si da je ONA pobegla od mene, da ne bih postao otac nekog Leskovčanina. I znaš da bih i postao tatko i nekom u Leskovac, samo da ja i ona nismo bili iste struke. A bila lepa i dooooobra ženska, ali ne zna šta je propustila, jadnica.

Nikola Petkovski

ero је рекао...

Moraću prvo da provedem neka istraživanja, da za svaki slučaj posakrivam neke kikindske gospođe, koje pokazuju izvjesne sklonosti ka južnacima vrele krvi :))))

Ne bih da bude skandala na Susretima enigmata.

Анониман је рекао...

Ih bre Slavko! A ja još od sad počeo da se zagrevam! Kad ja putujem vozom, u Beogradu stižem prikveče, pa onda moram naveče da hvatam autobus za Kikindu i naravno negde u Kikindi moram da provedem noć. Pa gde ću?

Nikola Petkovski