16 септембар 2011


10 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Bane, jesi li siguran da je ovo moj rebus? Jedva ga reših!

ero је рекао...

Sudeći po mnogobrojnim rebusima, zaključujem da je Dejan i ne zna šta je sve sastavio.
Al' sam navalio sa zaključivanjem :))

Dejan Minić је рекао...

Jok, ti će mi kažeš!

Pošto sam ustanovio da nije moj rebus, a ne javlja se potencijalni autor, a na osnovu kvaliteta rebusa zaključujem da je autor Branislav Nikić. 100 evra na Baneta!

ero је рекао...

Slažem se da je rješenje efektno, a za autostvo ćemo još da vidimo

Анониман је рекао...

Napišite rešenje, pa ću vam reći ko je autor rebusa!

Nikola Petkovski

ero је рекао...

violinski koncert

ero је рекао...

violinski koncerti

Анониман је рекао...

E, sad kad sam video rešenje, mogu vam reći da NEMAM POJMA KO JE AUTOR :) :) :)

(sve u stilu ZEZANJA)

Nikola Petkovski

Бранислав Никић је рекао...

E Dejane, Dejane, ode 100 evra. Autor rebusa je Željko, kome se izvinjavam na nehotičnoj grešci.

Dejan Minić је рекао...

Pa, što autor ćuti k'o zaliven. Deset po turu!