15 септембар 2011


9 коментара:

Dusan је рекао...

VELIKA KADULJA

Анониман је рекао...

Ne znam koji je ovo fudbaler, pa imam nekoliko varijanti za rešenje:

VELIKA NEDELJA (najverovatnije)
VELIKA NEVOLJA (takođe verovatno)
VELIKA NASELJA
VELIKA DADILJA (nije verovatno)
VELIKA KADULJA (nožda)

pa sad ako je koje tačno, bio sam na pravom putu.

Nikola Petkovski

Dejan Minić је рекао...

Nikola, nasmejao si me.

Kontrolor је рекао...

Nikola, crveno-beli fudbaler je Kadu, tako da je Dušanovo rešenje tačno.

Анониман је рекао...

Je li? E, pa kod mene enigmatika i humor idu zajedno!

A što se tiče rešenja rebusa, dok sam ja pisao onaj, kako ti kažeš, humor gore, rešenje poslao i Dušan, pa valjda se taj fudbaler zove Kadu. Ako je tako, imam i ja dakle tačno rešenje. Meni je bilo jasno da će biti neki stranac, ali zaista mu ne znam ime. Ti stranci imaju svakakva blesava imena.

A posebno mi je drago ako se neko stvarno nasmejao, dakle širim pozitivnu energiju oko mene. Jeeeeeeeeeeeeeeee!

Nikola Petkovski

ero је рекао...

Nikola a gdje je
Velika žarulja, velika šarulja, velika košulja, velika DOJILJA

Анониман је рекао...

A, pa ja se nisam baš pretgavao da nađem sve reči koje završavaju na LJA, već ono što mi je padalo na pamet dok sam pisao i toliko. A ima ih i još: KECELJA, FOTELJA, TRKULJA itd. itd.

Iskreno mislio sam da je ili NEDELJA, ili NEVOLJA, ali eto i KADULJU sam uvrstio u moguće rešenje. Samo što me pretekao Dušan, ali vi tamo u Srbiji znate sve te vaše sportiste, naročito inostrane gastarbajtere, a ja o njima nemam pojma. Ako se neko zove KADU, šta mu fali da se zove NEDE ili NEVO, naravno ako je stranac :) :) :)

Važno je da sam nekoga nasmejao i oraspoložio ga.

Nikola Petkovski

Бранислав Никић је рекао...

Nikola, ja ne pratim mnogo fudbal pa sam bio ubeđen da je rešenje VELIKA MEDALJA. Za dotičnog fudbalera sam mislio da je Meda Kamara. Proverio sam kod kolege iz kancelarije koji je ljubitelj fudbala, pa se i on slatko nasmejao. Naime, ima fudbalera koji se zove Medo Kamara (ne Meda) i on igra za Partizan, a ne C.Zvezdu.

Анониман је рекао...

A da li se taj KADU u originalu piše tako ili možda CEDU, pa bi onda bila VELIKA CEDULJA hahaha (all for joke)

Nikola Petkovski