22 јун 2010

7 коментара:

ŽELJKO PRVANOV је рекао...

NESTA NAKATA
NESTANAK ATA

Анониман је рекао...

Isti komentar i za ovaj rebus kao i za predhodnji. Izgleda da je slabost samo kod drugih autora.

Rebusoman

Quizmaster је рекао...

Vrlo je zanimljivo javiti se, komentarisati stvari u koje se slabo razumeš, pa još ne potpisati se.

Анониман је рекао...

Moj komentar u vezi rebusa 542: RADOMIR KI I VAN PERSI RA - RADO MIRKI IVAN PERSIRA. Koliko vidim rebus je rešio jedino N. Petkoski i metnuo komentar da je moglo i spojeno RADOMIRKI, našta je usledio komentar QUIZMASTERA: "a moglo je i da se ne pusti, pošto je SLAB rebus (ponavljanje RAD i MIR u postavci i rešenju)". Onda je to poltronski začinio Željko Prvanov (inače autor tog rebusa): "Zorane u pravu si, sasvim opravdana kritika." Pa onda ponovo QUIZMASTER: "... stvari u koje se slabo razumeš, pa još ne potpisati se." Potpisao sam se, ja sam veoma poznati rebusoman u nas (a ti bi to MORAO znati), a ko može dokazati da se TI dobro razumeš u ove stvari? Samo tvoje EGO! TI, pa TI i samo TI. Narcise, spusti se malo na zemlju i počni napokon da ceniš i druge oko sebe i njihove kvalitete. Nisi sam, ali i ne ponašaj se kao da si sam.

Poznati Rebusoman

Бранислав Никић је рекао...

Молим СВЕ посетиоце блога да се уздрже од непотребних препуцавања. Свака критика је добродошла ако се односи на конкретан ребус и ако има основа, али не смеју се вређати аутори ребуса нити они који дају своје мишљење о њима. Иако сам од оних који не воле да се упуштају у расправе других, овог пута ћу направити изузетак јер је ово сајт који сам ја покренуо. Што се тиче Зоранове примедбе на ребус РАДО МИРКИ ИВАН ПЕРСИРА, примедба је потпуно на месту, али сам ребус пустио јер је аутор Жељко Прванов, иначе изузетни састављач магичних ликова, тек ушао у тајне састављања ребуса, па сам му мало прогледао кроз прсте. То сам уосталом учинио и са неким својим ребусима, па нема разлога да не пропустим и друге, ако имају у себи нешто занимљиво. С друге стране стварно не стоји примедба да у ребусима НЕСТАНАК АТА и ПЛАТИ КАМИН ЕРО, постоји исти корен речи јер страна презимена нису потекла од наших речи НЕСТАНАК, НЕСТАТИ у првом случају и КАМИН у другом.

Quizmaster је рекао...

Bane, izgleda da ćeš i ti biti proglašen poltronom od ovog anonimca?

Ako imaš mogućnost, molim te proveri IP adresu da vidimo ko je taj ko se tako "hrabro" javlja i postavlja besmislene primedbe. Takođe, molim te da ubuduće brišeš zlonamerne komentare nepoznatih osoba, jer očigledno je da nemaju nikakvu vrednost, nego im je jedini cilj da ja budem isprovociran. Hajde što mene vređaju anonimno (ja sam već oguglao na takve njihove idiotluke), ali da neko vređa Željka Prvanova, miroljubivog i finog momka, to je van pameti.

Inače, izgleda da ovo anonimno javljanje nije bilo slučajno, jer se poklopilo sa najnovijom brukom Enigmatskog saveza Srbije. Kao što sam pisao u forumu "Enigma kafe", rukovodstvo ESS sprečava me već par meseci da se učlanim i nije prihvatilo moju uplatu godišnje članarine. O tome ću da izdam sutra saopštenje u forumu "Enigma kafe", a biće spomenute i ostale svinjarije koje su prethodnih godina radili vodeći ljudi u našoj najstarijoj enigmatskoj asocijaciji.

Бојан Илић је рекао...

Хајде ти анонимни састави ребус и објави па да видимо мало како ће ти бити када почнемо да те пљујемо.
Грозим се људи који само оспоравају и нападају туђе,а немају иза себе никакво дело (у крајњој линији не боље од онога што нападају).
Ако сматраш да наша и британска реч имају исти корен врати се у основну школу да обновиш српски језик.
И потпиши се,овако не знам коме се обраћам.