08 фебруар 2010

Прво такмичење у решавању ребуса је завршено. Иако кажу да се први мачићи у воду бацају, мислим ипак да је било добро осмишљено и да су се такмичари показали као сјајни решавачи. Било је неких мањих пропуста с моје стране (у ребусу број 13 ставио сам слику тикви, уместо диња, за алтернативна решења нисам одмах нагласио да могу имати различит број слова од оригиналног решења), али мислим да то није битно утицало на резултате. Као што сам и претпоставио пре почетка такмичења, 2 ребуса нису решена, а да су имали наслов, верујем да би и њих решили. Било је доста занимљивих алтернативних решења, а по неко од њих је и боље од оригиналног као нпр. ''Брине Талибанка'' (бринета Либанка) Луке Павичевића или ''У честарима чуда су'' (уче стари мачу дасу) Страхиње Влајовића. Можда сам погрешио што је у бодовању била мала разлика између оригиналног и алтернативног решења, али наведени примери доказују да је било потребно велико умеће доћи до њих, па самим тим завређују те бодове. Такмичење је показало да осим умешности у решавању ребуса, треба бити и довољно брз, имати добру тактику и бити довољно маштовит. На крају се испоставило да је о победнику одлучио велики број алтернативних решења, па је тако победник првог такмичења у решавању ребуса Зоран Радисављевић са освојених 42 поена. Пласман свих такмичара изгледа овако:
1. Зоран Радисављевић 42 (5*3 + 3*9)
2. Славко Бован 33 (5*3 + 3*6)
3. Никола Живановић 20 (5*4)
4.-5. Дејан Минић и Страхиња Влајовић (3*2)
6.-7. Аница Милошев и Никола Милићевић (5*1)
Нажалост, Лука Павичевић је остао без бодова само зато што се није потписао пуним именом и презименом, а то је био важан предуслов наведен и у пропозицијама такмичења. Да је то урадио освојио би 20 поена и био би на четвртом месту (исти број поена са Николом Живановићем, али мањи број погођених тачних решења).
Да су се бодовала само тачна решења, табела би изгледала овако:
1. Никола Живановић 4 решена ребуса
2.-3. Зоран Радисављевић и Славко Бован 3
4.-5. Аница Милошев и Никола Милићевић 1
Првонаграђеним такмичарима ћу послати дипломе за освојена места у ЈПГ формату, а за неко наредно такмичење пробаћу да обезбедим и по неку вредну награду. Хвала свима на учешћу.

4 коментара:

Анониман је рекао...

Ja sam prezadovoljan! Nadam se da uskoro slijedi drugi krug takmičenja.
Nikola Milićević

Quizmaster је рекао...

Bilo je zabavno.

Dva rebusa sam zakasnio da prijavim prvi zato što imam najduže prezime :)

Dejan Minić је рекао...

Dobro je bilo. Slavko, Zoran i Nikola su bili "bezobrazno" brzi, pa nije lako ljubiteljima enigmatike da se nose sa enigmatskim vukovima. Njihova brzina mi je ubila interes za alternativna rešenja, pa sam brzo odustao. Bane, treba češće da ovo organizuješ. Možda jednom u tri meseca. Pozdrav svima.

Luka је рекао...

Čestitke Banetu na organizaciji vrlo dobrog natjecanja, kao i svim učesnicima, a posebno onim najboljima.
Nažalost, obzirom na svoje obveze nedjeljom navečer, znao sam da neću biti pri kompaču prije 22 sata. To je jedan od razloga što nisam podrobno čitao propozicije.
Čak što više, vjerujući u rebusašku elitu, nisam uopće očekivao da ću biti u prilici tražiti ispravna rješenja. Ipak kolege su mi pružili priliku da se dokažem, koju sam djelomično iskoristino. Ponešto sam riješio ali ne se i predstavio s punim imenim i prezimenom, te ostao bez bodova, te sam čak i preprezimenovan.
Ništa zato, zadovoljstvo mi je bilo sudjelovati i dati svoj obol ovom vrlo zanimljivom natjecanju.
A moj (tajanstveni) identitet je:
Luka Pavičić, Split, Hrvatska