01 октобар 2024

 РИМЕЈК СТАРИХ РЕБУСА

Прошле недеље ми је Динко послао ребус са решењем: Самачко мучење (са мачком учење). Сјајан ребус са потпуном повезаношћу поставке и решења, али... Ребус је пре доста година објавио Мирослав Цветковић, имао сам и ја ту идеју, а чини ми се да га је у ЗЕЗ-у, такође пре доста година, објавио Златко Стипаничић. Слика коју је послао Динко завређује да се објави као најбоља илустрација овог ребуса. На основу те идеје, а и видевши римејк неких старих ребуса које је урадио Тончи Милат на блогу ТиО Славка Бована, реших да се и ја мало поиграм са илустрацијама захваљујући вештачкој интелигенцији.


САМАЧКО МУЧЕЊЕ (са мачком учење)


КУПОВИНА КОСТИМА (купови на костима)
Милан Милин


ПОПУШТА ЛИ ГОСПАВА (поп у штали го спава)
Бранислав Никић


ХОКЕЈ НА ТРАВИ (џокеј на крави) - логорифни са фаулом
Владимир Кутњак


ПЕТКО ШАРА ПАСТЕЛАМА (пет кошара, пас те лама)
Драган Добра

2 коментара:

IlijaO је рекао...

Šteta što si upisao rješenja!

Dinko Prašelj је рекао...

Slažem se s Ilijom,bio bi gušt rješavati ih.