06 јул 2024

НАЈРЕБУС ЈУНА

(ДРУГА ФАЗА)

 У првој фази гласања учешће је узело 11 судија. У другу фазу иду ребуси који су сакупили од 5 до 9 бодова. Судије ће одабрати 5 ребуса за које сматрају да су најбољи и поделиће им бодове по систему 5, 4, 3, 2 и 1 бод. Судије у другој фази биће Никола Петковски, Љубица Билаловић, Борис Назански, Ејуб Семић, Будимир Ћосовић и Мирослав Цветковић.

Уколико је неко од судија спречен, молим да ми на време јави, да бих нашао замену. Рок за гласање је понедељак, 08.07.2024. до 20,00 часова. Гласови се шаљу на мој мејл nikic.branislav@gmail.com

 Ево одабраних ребуса:



 









 

6 коментара:

Dinko Prašelj је рекао...

Stalno se ponavljaju dvije greške kod prepisivanja,pa da ne bi naštetile rebusima...kod prvog rebusa postava je "popu stiže Nole potom Oja" a ne Olja,a kod drugog "po teci s Uzom Oja" a ne "s uzo Moja".
Žao mi je što nije prošao moj rebus "Da li ću pobijediti Talijane",bio je i aktualan i postajala je sadržajna povezanost postave i rješenja.
Očito se takve stvari baš ne sviđaju onima koji ovdje glasaju,već sam to i ranije primijetio pa ću se ubuduće po tome ravnati.

IlijaO је рекао...

Sa onim gornjim dijelom komentara se slažem. ali sa donjim ne, nikako! Svatko od sudija su enigmati od formata koji svoj sud ne donose, onako, po babu i stričevi... Istina, treba pogoditi, a svi smo mi pomalo egoisti, mislimo- ma, moj je morao biti među ( bar!) deset. Ali? Toliko je dooobbbbrrriiiihhhh - pa ti budi pametan! pozzz Dinko!

Dinko Prašelj је рекао...

A ne,ja točno znam koji su moji rebusi zaslužili prolaz obzirom na sve rebuse tog mjeseca,a koji ne.
Naravno,po mojim kriterijima.
No dobro,nije da se bunim,već sam se navikao i nije mi to toliko bitno 🙂 ali mogu napisati kad se radi o rebusima koji imaju povezanu postavu s rješenjem rebusa što najviše volim i cijenim kod rebusa. 🙂

Slavko Bovan је рекао...

Evo gledam. Od 10 rebusa za koje sam glasao SEDAM je na spisku. Zaključujem da uopšte nisam rđav sudija.Tri koja sam omašio, ima jedan za koji smatram da treba da bude u samom vrhu, ali ...eto...ostali ne misle tako.
(Nisam glasao za Talijane).

Dinko Prašelj је рекао...

Ma dobro,malo ćaskamo 🙂,ja sam se već udomaćio i navikao,jedino još da malo manje brbljam. 🙂
Pogodio sam šest rebusa,tri omašio 🙂 i jedan je moj.
Ovaj mjesec je stvarno bilo puno dobrih rebusa.
Ali sam primijetio veliku razliku u kriterijima jer su mi greškom neki glasovi stizali na mail.

Dinko Prašelj је рекао...

Sad sam primijetio grešku,Bane je naveo da je rok za glasanje ponedjeljak 9.VII.,a taj datum je utorak.
Vjerojatno je pogrešno napisao datum,dakle ponedjeljak je 8.VII.,i to je vjerojatno rok.