11 мај 2024

 Iako ovaj blog nije mesto za teme kao što je Evrovizija, osećam potrebu da se makar na kratko izjasnim o pesmama koje sam čuo i video. Iako je bilo katastrofalnih nastupa (po mom ličnom mišljenju), bilo je i onih koji su imali odlične pesme i nastupe. Usuđujem se da, pre nego što objave rezultate glasanja i pobednika, ja lično prognoziram ko će pobediti. Bilo je nekoliko pesama koje su kandidati za pobedu, a moj favorit je hrvatski sastav ''Bejbi lazanja''. Meni se taj nastup i ritam jako svideo i zato su oni moj favorit broj 1. Ako je neko raspoložen, može da u postu napiše svog favorita, pa da vidimo da li će neko pogoditi večerašnjeg pobednika.

2 коментара:

Aljoša Vuković је рекао...

Evo, nažalost, Baby Lasagna nije pobijedio, ali 2. mjesto je ogroman uspjeh. Jedina pjesma koja se meni jako svidjela je ona koju je pjevao Sliman, francuski predstavnik. Ona je bila pamtljiva, imala je lijepu melodijsku liniju. Mislio sam da će ona pobijediti, ali ne može čovjek ništa prognozirati.

Aljoša Vuković је рекао...

Baby Lasagna je bio pravo osvježenje.