16 мај 2024

5 коментара:

IlijaO је рекао...

Čekam rješenje, a kako nitko ne reagira, evo:

OKOPANA GOLEMA NJIVA ! ( oko Pana gole M A NJ, iva )

Anonimcu poruka- Ilija je normalan i kad pije rakije! I ne srami potpisati se. za razliku od nekih!

Анониман је рекао...

Bravo Ilija,ja sam išao u drugom smjeru pa nikako...gracije,nimfe...nikako da shvatim da su one jednostavno gole,a da je on pan 🙂
Dinko

IlijaO је рекао...

Iva nije ni trebala- imamo 4 gole nimfe, na četvrtu je trebalo napisati VA!

Dinko Prašelj је рекао...

E,sad je pitanje je li bolje imati 5 slova u rebusu pa jednu sliku i situaciju,ili 2 slova manje ali uz dvije slike.
No možda se može i ivu ukomponirati u tu sliku,a ne da bude druga slika,ove nimfe i pan u šumi i do njih vrba...

Бранислав Никић је рекао...

Pokušao sam naći neku ivu sa tamnom pozadinom da bi se bolje uklopila uz sliku levo (da ne kažem sliku sa golim ženama), ali nisam uspeo, pa je jednostavno otišla ovako kako vidite. Ako neko nađe bolju neka mi pošalje na mejl pa ću izmeniti ilustraciju.
Pet pomoćnih slova nije dobro, pogotovu ako postoji neki pojam koji ih može zameniti. A na slici su stvarno samo 3 žene oko Pana, a ona 4 maše nekome pa je ispala iz kombinacije.
Inače sam u startu imao rebus bez dodatne slike sa rešenjem: okopana golet (oko Pana gole T). Otpao je zbog nelogičnog rešenja jer se golet ne može okopati.