27 мај 2024

6 коментара:

IlijaO је рекао...

DOBRI EPARSI ( do Brie Parsi)

Dinko Prašelj је рекао...

Eto,u ovom slučaju bi na ovu ženu trebalo staviti ime ili prezime ( ne znam je li Brie ime ili prezime, pretpostavljam prezime) kao što se obično radi,za nju nikad nisam čuo niti sam je vidio pa da mogu bar izguglati kao što često napravim.
Inače mi je taj rebus nerješiv. A i Parse nije lako prepoznati.
Bravo za Iliju.

IlijaO је рекао...

Pa, Dinko, piše na njoj Larson! Brie je ime!

Dinko Prašelj је рекао...

A evo,sad vidim i ja da piše,al se slabo vidi ako ne povećam sliku.
Bez povećanja to izgleda kao pojas,ne vidi se da su slova.
Zašto ta kamuflaža slova.

Бранислав Никић је рекао...

Ako gledaš na telefonu onda se teško primete slova, ali na računaru se vide. Čedo praktikuje da slova budu malo prikrivena, da se ne može odmah doći do rešenja. Namjesnici u naslovu i činjenica da rešenje počinje sa DOBRI E..... može da navede na EPARSI. Bogati stanovnici Indije su Parsi, mada su oni poreklom iz drevne Persije.

Dinko Prašelj је рекао...

Ja sam uvijek na telefonu.
Ali sad mislim da sam shvatio za ubuduće,pokušat ću pronaći slova imena na slici a ne očekivati da budu napisana naočigled.
Zapravo samo nisam na to navikao,trebam povećati sliku i eto.