16 април 2024

11 коментара:

IlijaO је рекао...

PRIČAM CURI PRIČE ( pri čamcu Rip riče )

Анониман је рекао...

Eh,lav je varalica a ja s njim počeo,pa Rip i lav na obali,pa na obalama,pa lav i Rip... 🙂
Davno sam objavio PRIČAM CURI BAJKE (pri čamcu riba,"J" ke),i sad po logici nekih,ovo je kao preslično pa ne bi moglo,ali to je krivo razmišljanje,rebus je odličan i bolji od moga,dakle ne samo da može nego i ima moj glas,ovo je druga ideja. 👍
Dinko

IlijaO је рекао...

Lav je tu zbog asocijacije na "glasanje" Rip Kirbyja! Bilo bi teško pogoditi što bi inače značilo "Roar"!

Анониман је рекао...

Da,to sam sad i ja naknadno shvatio...nego,u ovakvim slučajevima (a i ja sam imao puno sličnih rebusa) dobro je npr na Ripa i čamac staviti zvjezdicu,obično smo to tako rješavali.
Dinko

Бранислав Никић је рекао...

Ovaj uzvik sam viđao nekada po stripovima. Dinko, ja i ti stvarno slično razmišljamo. Ja sam objavio avgusta 2013. rebus slovoskok PRIČAM CURI BAJKE (pri čamcu riba, ke/j/). Napiši mi kada si ga ti objavio i gde, pa da ubacim u bazu. Ovaj sam objavio jer ima malo lepše rešenje, a imao sam i ovaj crtež sa čamcem i odličnu ideju kako da ga predstavim.

Анониман је рекао...

Da,vidiš, zanimljivo 🙂...
Taj rebus je bio jedan od najranijih koji mi je izašao i nisam baš bio s njim zadovoljan zbog biljarskog štapa koji se ne uklapa s čamcem i ribom,s kejem je bolje.
Vjerojatno sam se ja tada sjetio i keja i Ripa koji riče ć,ali sam mislio da to ne može,nisam još znao puno o rebusima.
Napišem ti.
Dinko

Milan Žarkovački је рекао...

Isti rebus

Анониман је рекао...

Dakle,već je bio,i autor je Milan Žarkovački.
Dinko

Nedjeljko Nedić је рекао...

Roar je norveško muško ime.

Бранислав Никић је рекао...

Svidela mi se ideja kako da predstavim ovaj rebus, pa nisam ni proverio bazu. Izvini Milane!

Milan Žarkovački је рекао...

Ok. To je primer zašto nisam ljubitelj prelepih ilustracija; ilustracija je tek sredstvo kojim se predstavlja suština rebusa, ili druge slične zagonetke, a to je tekstualni sadržaj.