14 март 2024

8 коментара:

Анониман је рекао...

A nekakvi rojevi jesu,ali ostatak mi je nejasan,ne znam da li ovaj tip ima ime pa ga treba prepoznati ili je samo jedriličar...

IlijaO је рекао...

Počeo sam ovako: BOLI DEKU .....( bolide ku, pa taj netko - ...rojev ima )

Dejan Minić је рекао...

BOLI DIKU UJED RILIČARA (bolidi ku u jedriličara)

Анониман је рекао...

Ispalo je jednostavnije nego sam mislio... međutim zavela me riječ "makine",a ona znači "strojevi" pa sam kombinirao s rojevima. I s formulama sam probao,ali mi bolidi nisu pali na pamet.
Dobronamjerna sugestija,budući da rebus nije lagan: bolje bi bilo da je on rekao "ovo su moja vozila",a ne makine,to zavodi na krivi trag. Dinko

Emilija је рекао...

U žargonu je "makina" automobil (osobito neki "besan").

Анониман је рекао...

Preuzeto iz talijanskog,jer tamo kažu "makina/macchina" u žargonu za automobil,ali ga oni zapravo zovu "stroj" na talijanskom. Inače kažu "automobile".
Međutim kod nas,u mojim krajevima,makina nije izraz samo za automobil nego i za bilo koji stroj, također preuzeto iz talijanskog ali onako kako ga upotrebljavaju Talijani.
Dinko

Анониман је рекао...

Kod nas se kaže i "mašina",to je zapravo ta ista riječ. Dinko

Бранислав Никић је рекао...

Dejane, svaka čast za uspešno rešenje!