08 фебруар 2024

Juče i danas me ponovo uhvatio kašalj, zbog kojeg nisam bio u stanju da nešto  objavljujem na blogu. Večeras mi se kašalj malo smirio pa ću odmah da objavim rezultate izbora za najrebus januara.


NAJREBUS JANUARA

Januarski izbor je bio vrlo zanimljiv za praćenje, a ja sam imao tu mogućnost dok sam upisivao bodove sudija. Na kraju se desilo da dva rebusa osvoje isti broj bodova, pa je za prvo mesto, po pravilu, odlučivao broj bodova iz 1. faze. To je rebus Bože Miljevića sa rešenjem: DOPAO RAŠO I ZATVORA (do paora Šo iza tvora) sa 27 bodova. Isti broj bodova ima i Dinko Prašelj sa rebusom: NAS LIKA NAJELA (naslikana jela). Čestitam obojici! Velika zahvalnost sudijama koji su, kao i uvek, ozbiljno shvatili žiriranje i na osnovu svojih kriterijuma glasali.


 

5 коментара:

Анониман је рекао...

Nadam se da si već bolje.
Prema glasovima sudaca,moj rebus ima 16 bodova a njegov 15,pa mi onda nije baš jasno kako je on pobijedio. 🙂
No dobro,nema veze,meni je drago da sam sudjelovao i postigao dobar rezultat obzirom na to da je ovo moj "debi" u natjecanju na ovom blogu.
Među nama,bio sam uvjeren da ću pobijediti. 😀
Idem probati to sad napraviti u februaru,nema predaje. 🙂
Lijepi pozdrav svima i čestitam prvoplasiranom. Dinko

Aljoša Vuković је рекао...

Čestitam pobjednicima i svim sudionicima!

Анониман је рекао...

Sabiraju se bodovi iz prve faze sa bogovima iz druge faze. U prvoj je Božo ima poen više, a u drugoj si ti imao poen više. Kad se saberu jednaki ste. Tada prednost imaju bodovi iz prve faze. Na kraju godine takmiče se mesečni pobednici i oni koji su sa nekim od pobednika imali isti broj bodova.

Анониман је рекао...

Bane sa telefona.

Анониман је рекао...

Ok, hvala na objašnjenju,ma ne bunim se ja ništa,shvaćam da valjda nisam sasvim shvatio sistem,sad razumijem.
Nego ja to malo komentiram više za zabavu. Lijepi pozdrav,Dinko