04 фебруар 2023

12 коментара:

Svetlana је рекао...

Bane, nešto jako ne štima sa bodovima. :D

Slavko Bovan је рекао...

Čestitam Iliji Đurkoviću, Svestlani, IlijiO, sebi, Dragiši, Andonu, Budimiru, Vladi, Milosavu, Jovanu, Gojku, Boži i Banetu.
Ostalima ne ččestitam.

Slavko Bovan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...

Među 30 zadatih rebusa ima dosta zaniljivih rebusa, nekoliko više nego dobrih, ilustracije su u veći slučajeva baš dobre.

Primjedbe: DVERI nisu muškog roda pa tekst koji govori vinar nije dobar.
Anagramni rebusi bez pomoći u prvom krugu nisu za takmičenje,

Slavko Bovan је рекао...

Iliji Đurkoviću, pored gornje čestitke i duboki naklon.

Gojko је рекао...

Hvala Boži na urađenim rebusima,Banetu na organizaciji,rješavačima na učešću.Iliji šaljem najnoviju enigmatsku knjigu.Idemo dalje!

Božo је рекао...

Sve se menja,ali vrh liste ostaje isti.Svaka čast Ilija.I sve u prvoj fazi.
Kod rebusa br.29.,tekst u oblačiću se odnosi na vino a ne na dveri.
Noćas sam i ja primetio problem sa zbirom bodova i čini mi se da ne utiče na plasman,a to će verovatno Bane ispraviti kad stigne.Bane je odradio najteži deo posla oko pripreme.
Potkrala se greška kod prikaza rebusa br.22. Na slici je upisano ime umesto prezimena ličnosti.Ja sam u startu napravio tu grešku,a nakon toga smo Gojko,Bane i ja imali još bar deset provera prije ovoga,i opet je svima promaklo.
Hvala svima koji su učestvovali.

Бранислав Никић је рекао...

Nisam sinoć imao snage da bilo šta ispravljam i komentarišem, jer me savladao umor. Zato bih sada da prvo čestitam velemajstoru za rešavanje rebusa Iliji Đurkoviću, koji je uspeo sve rebuse da reši u prvom krugu! Iliji sleduje i nagrada, knjiga koju će mu poslati Gojko Mandić. Zahvaljujem se malom broju rešavača koji su našli vremena da učestvuju, pa makar i na skroman način, poštujući trud koji smo uložili Božo, Gojko i ja.
Ko radi taj i greši, to je poznata izreka. Kao što reče Božo, pregledali smo sve po više puta, otkrili smo nekoliko grešaka i ispravili ih, ali nam je promaklo upisano ime Petar umesto da bude prezime Kočić. Rebus je lak za rešavanje i većina takmičara ga je rešila, ali bi ga verovatno rešili i ostali da nije bilo ove greške. Zato sam na kraju poništio taj rebus. Grešku je inače prvi prijavio Ilija Ozdanovac. Drugi propust je samo moj jer sam prerašujući tabelu sa prošlogodišnjeg takmičenja, proširio broj redova na 30, ali nisam to uradio i na zbirovima kolona. Sada je sve ispravljeno, a neispravne tabele sa pojedinačnim bodovima i konačnim rezultatom zamenjene.

Svetlana је рекао...

Sve čestitke Iliji Đ. na fenomenalnom rezultatu, pravo majstorstvo.
Čestitke i Iliji, Slavku, Dragiši...

Božo, Gojko, Bane - hvala vam na organizaciji takmičenja. Uvek mi je žao kada vidim tabelu sa malim brojem imena, pogotovo što znam koliko vremena i truda treba da bi se ovakvo takmičenje organizovalo. Pri tome ne mislim na ukupan broj učesnika, jer osobe koje reda radi reše jedan ili nekoliko rebusa ne smatram učesnicima, već na one koji zaista provedu tri/četiri sata dajući sve od sebe da reše najviše što mogu. Zato na ovom mestu posebne čestitke Andonu i Vladi koji neumorno učestvuju bez obzira na jezičku barijeru (Andon) i činjenicu da im rebusi ne spadaju u primarno enigmatsko zanimanje (Vlada).

Govorim o barem 10 drugih imena za koje znam da jako dobro rešavaju rebuse. Zašto njih nema na listi?

Ilija Đurković је рекао...

Prije svega, zahvaljujem ekipi koju čine Bane, Božo i Gojko na organizaciji takmičenja. Za svaku pohvalu je trud koji su uložili, te sami kvalitet rebusa i nihovog grafičkog prikaza. Svaka čast!
Zahvaljujem kolegama koji su mi čestitali na rezultatu. Svim učesnicima čestitam na učešću i na ostvarenim rezultatima. Ponavlja se priča da se po pravilu četvoro, najviše 5-6 učesnika ozbiljno posvete takmičenju, a da ljudi koji svakodnevno rješavaju i komentarišu na blogu ne učestvuju na takmičenju. To će ostati vječito pitanje, zašto ih nema na ovakvim druženjima...
Zahvaljujem Gojku što će poslati knjigu, unaprijed se radujem.
Među rebusima sa takmičenja ima vrlo uspjelih ideja i kombinacija. Sve mi je išlo dobro, ali sam baš iznenadio sebe rješavanjem anagramnih rebusa, to je neko nadahnuće koje se ne može objasniti. Samim tim i zadovoljstvo je veće. Uživao sam rješavajući Božove i Gojkove umotvorine i proveo lijepo veče u omiljenoj zanimaciji...

Aljoša Vuković је рекао...

Iskreno, teški su mi rebusi bili pa sam odustao. Skužio sam dva pa nisam htio niti slati. Čestitam svima koji su sudjelovali, posebice Ilijama i Svetlani. Svaka čast Bani i sastavljačima rebusa!

Gojko је рекао...

Iliji sam enigmatsku knjigu poslao.Evo, prije pola sata sam bio u pošti.