15 фебруар 2022

8 коментара:

IlijaO је рекао...

BACILA BAKA TALOG ( bacil, Aba, katalog )

Бранислав Никић је рекао...

Da!

Анониман је рекао...

Može li ABBA s jednim B, jer radi se o akronimu? Rajko

IlijaO је рекао...

Izgleda da je BBaka bacila talog! Tri put mjeri, jednom sijeci...tako bi trebalo i s rebusima!

Zoca је рекао...

Ilija, ja sam izmerio pre slanja Banetu. Pitao sam lektorku kojoj se uvek obratim kod jezičkih nedoumica. Evo njenog odgovora: "Kada se transkribuje i piše onako kako mi izgovaramo, onda je to pravilno."
ZM

IlijaO је рекао...

Nije, Zoki, ovo trebalo izgledati kao "prigovor". Radi se samo o osobnom razmišljanju! Inače, pozdrav tebi i supruzi....
A i dalje stojim kod činjenice da je "ABBA" - ABBA- ne znam kako bi ispala ABA?

Nedjeljko Nedić је рекао...

Lektorica nije u pravu. Naziv je kratica od inicijala njihovh imena, a njih je bilo četvero.

Zoca је рекао...

Ilija, zaista nisam ovo shvatio drugačije nego kao dobronamerno zapažanje. Ja sam za ovo pitao i odgovor je bio taj koji sam naveo, uz reči da je to korektno, iako je akronim u pitanju. Pozdrav tebi od nas oboje, sa željom da se ponovo družimo.
Nedjeljko, ako želiš, zamoliću Jelenu za dozvolu da ti dam njen telefonski broj, tako da sa njom možeš da pričaš o detaljima. Ja u to nisam ulazio, tako da nisam prava osoba za produbljivanje teme. Pozdrav i za tebe, pisaćemo se još:)