26 новембар 2021

7 коментара:

Ilija Ozdanovac је рекао...

KO ME GURNU? (kor, emu, gnu )

Бранислав Никић је рекао...

Tačno!

Ilija Đurković је рекао...

Uz svo uvažavanje, mislim da je ovo totalno besmisleno i odstupa od osnovnih pravila zagonetke "spunerizam" (mislim na sva 4 rebusa).
Mislim da ovo nije trebalo objavljivati, više je antipropaganda enigmatike i ove enigmatske vrste. Ovo po meni samo može biti anagramni rebus.
Izvinjavam se ako sam bio pregrub!

Dejan Minić је рекао...

Jutros sam hteo da napišem samo kratak komentar ˝Vi kako hoćete - za mene je ovo anagramni rebus˝, ali sam odustao da ne budem pogrešno shvaćen. Dobro je, ima i oštrijih od mene:)

Božo je pravo osveženje na rebusnoj sceni i želim mu i dalje puno dobrih rebusa.

Božo је рекао...

Na prvi komentar nisam se želio izjašnjavati,ali na ovo,korektno iznešeno,Dejanovo mišljenje ću objasniti svoj stav.
Mislio sam da je moguće uraditi rebus sa višestrukim spunerizmom,ako je već uobičajeno da se rade rebusi koji odstupaju od strogo definisanog spunerizma.Naprimer postoje u bazi spuneristički rebusi sa više reči gde se odstupa od definicije o "dve uzastopne reči" pa se napreskok menjaju slova.Za ove rebuse sam prethodno konsultovao i blogogazdu.U njima nema stihijnog menjanja slova već po redu ."u krug",sa svakim uzastopnim pojmom.Konačno ,ime nisam ja izmislio.Nedavno,slučajno sam na naišao na ,šest godina staru,diskusiju na jednom blogu(u vezi transformacijskog rebusa Žarkovačkog),i tu je ,posle dvodnevne diskusije,neko,čini mi se Goljović ili Sečujski,predložio da se eventualni višestruki spunerizam ,sa promenama " u krug",nazove multispuneristički.
U svakom slučaju ne mislim da bilo koji rad (rebus),zbog samog naziva može biti besmislen ili antipropagandni za enigmatiku.
Dejane,hvala na lepim rečima,izuzetno cenim tvoje radove,a od tebe sam dosta i naučio.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Ovo jest premetajni rebus, ali i rebus s dvostrukim izmjenama i može se zvati multispunerističkim rebusom.

Mensur Mamuti је рекао...

zdravo svima (sa malo dužim zakašnjenjem),

Ja bih ovaj rebus nazvao "Rebus velika rokada" ili "Rebus 0-0-0"

0-0, po meni, su rebusi kod kojih se trampa po jedno slovo. Ako ima vise "trampi", onda bi to bio Rebus 0-0-0 (velika rokada)