23 октобар 2021

8 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Kako je 2, 4, 5?

Slavko Bovan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...

Mislim na broj 10. Tu se nešto baš ne slaže.

Svetlana је рекао...

Ima li koga ? 10. ne može biti 2, 4, 5

IlijaO је рекао...

U desetom je greška! Treba stajati postavka 5-3-6 !

IlijaO је рекао...

I u 11. je postavka 2-4-5!

Бранислав Никић је рекао...

U zadnji čas sam primetio grešku na 11. postavci, ali sam prilikom prekucavanja, ni sam ne znam zašto, postavku prepravio na 10. Time sam zeznuo i 10. i 11.
Izvinjavam se svima kojima su ove dve postavke značile nešto.

Gojko је рекао...

Držao sam se onog olimpijskog gesta da je važno učestvovati ( i biti dio te ekipe).Čini mi se da lakše sastavim negoli riješim rebus(e).Ako Božo bude voljan(i blogogazda)mogli bi on i ja nešto slično pripremiti.Hvala Banetu i Luki na promociji slikovne zagonetke.