16 октобар 2021

11 коментара:

Božo је рекао...

Histološki preparati

Božo је рекао...

Veoma interesantno je to da sam ovaj rebus već negde video,tačno se sećam ilustracije,ali nisam zapamtio rešenje.

Бранислав Никић је рекао...

Ne kapiram postavku ovog rešenog rebusa, jer posle repa lisice, ne vidim šta bi trebalo da bude RATI?

Božo је рекао...

Ja sam zaključio da je to rat I.Na Jadranu ima više mjesta (... rat),valjda je to od "rt".

Aljoša Vuković је рекао...

Bane, rat ti je isto što i rt, dakle rat I

Svetlana је рекао...

..... nam aga race pojede

Ne pada mi ništa na pamet za prvu reč.

Božo је рекао...

mnoge. (M noge)

Бранислав Никић је рекао...

Tačno Božo: MNOGE NAM AGA, RACE POJEDE (M noge, NA magarac, E poje DE)

Božo је рекао...

Svetlana je rešila,ja sam samo dodao noge.

Svetlana је рекао...

Božo, zajedničkim snagama smo rešili. :)

Uvek zaboravim da su stariji rebusi nacrtani ovako radi vizuelnog efekta, a ne zato što to ima neke veze sa rešenjem. Nema šta nisam probala - ruši, pade, obori itd. Čak mi je i "seda M" uskočilo, ali mi nije izgledalo kao da M dobrovoljno hoće da sedne. :D

Aljoša Vuković је рекао...

Točno.