28 септембар 2021


 

13 коментара:

Svetlana је рекао...

Neko je pušten kući. :D

Бранислав Никић је рекао...

Коначно! Сада предстоји мало дужи опоравак кући, али је свуда боље него у Ковид болницама. Да ме не схватите погрешно, изузетно сам задовољан радом лекара и медицинских сестара, јер оно што они тамо преживљавају то треба психички и физички издржати. Боравак на таквом месту где сте окружени болеснима и то разних годишта (а сви старији оболели, много краће остају на лечењу, јер су вакцинисани) чини вас потпуно немоћним и депресивним. Задње ноћи мог боравка у трећој соби од моје издахнула је једна старица која је на жалост била и умно поремећена и имала корону. Доста сам смршао, изгубио сам снагу, па чешће морам да одмарам, али нисам могао да одолим да вам се не јавим и да кренемо поново са блогом. Свима желим да никад не дођу у моју ситуацију, а апелујем на оне као што сам био ја, да не одлажу вакцинацију јер ће све лакше поднети.

Анониман је рекао...

.... VEĆ SAM SE BIO ZABRINUO , ŽELIM TI BRZ OPORAVAK ... SAMO PRATI PREPORUKE LJEKARA I BIĆE SVE UREDU .... TONĆI ..

Aljoša Vuković је рекао...

Živija Bane. Drago mi je da si se rikupera.

Tonci M је рекао...

Dobrodosao natrag: samo bez zurbe i stresa, drago mi je da je sve proslo, a hvala i Slavku za najavu dobrih vijesti, sve nas je obradovao.

Bud је рекао...

Kod nas u Tribunju glavno je geslo (a i pozdrav): POMALO. Tako i ti trebaš, malo-pomalo do pune forme. Pozdrav

Miroslav Cvetković је рекао...

Добро се ти нама вратио!

Dragiša је рекао...

Nije bilo nimalo prijatno otvarati blog danima sa istom prvom stranicom. Slavkova objava me je mnogo, mnogo obradovala, a sad i Banetovo javljanje iskreno oduševilo.
Bane, samo lagano! Ima vremena!

Pozdrav!

Nedjeljko Nedić је рекао...

Želim ti dobar oporavak i što bolje zdravlje.

Božo је рекао...

Samo lagano do pune forme.

Живадин ЈОВАНОВИЋ је рекао...

Драго ми је Бане да си кући и да ти је добро, већ сам се озбиљно замислио шта је са тобом. И писао ти СМС на један од два броја телефона које поседујем.
Док нисам од једног колеге чуо да си у болници.
Доживљаја из болнице никад доста. Моје путешествије је овако. 8. јуна са проблемима дисања, после шетњи по Пожаревцу тамо-амо, заглавио сам у продуженој неги ковид- болнице у Пожаревцу.
Прво су ме из пожаревачке болнице послали у Дом здравља у ковид амбуланту. После снимања плућа и брзог ПЦР теста утврдили су да немам корону него благу упалу плућа. Одатле ме шаљу у поменуту ковид болницу где уз, стварно велику бригу и негу особља, опорављеног ме после 9 дана пуштају кући. Још два ПЦР теста је Батут урадио, оба негативна- али ми дадоше 10 дана карантина...
Нисам боцкан и немам намеру да ме боцкају. Много примера сам чуо али и видео да су вакцинисани заглавили у болницу па многи и преминули. Последњи пример је један дечко из околине Кучева који је пре неки дан преминуо а био вакцинисан....
Но, ја никоме не саветујем да се не вакцинише али ни да се вакцинише. Теби желим свако добро, оздрави нам што пре па удри по ребусима...Поздрав

Božo је рекао...

Kad već se komentariše...
Na drugoj strani nije jedan primer nego hiljade koji umiru.U ovom poslednjem talasu u Banjaluci,na respiratore i u sanduk idu samo nevakcinisani.Žena i ja smo vakcinisani dobili virus,ali prošli čistih pluća,bez bolnice,a imamo i ogromnih postojećih obolenja,a imamo i godina.Moj savet:VAKCINIŠITE SE.

Andon Koloski је рекао...

Bane, dobro došao kući!
Idemo, bez žurbe, dalje...