07 мај 2021

НАЈРЕБУС АПРИЛА

Врло уједначен број поена у првој фази гласања и велика разлика између првопласираног и свих осталих након друге фазе. Ребус Боже Миљевића са решењем: Свиделе су му се (сви деле суму с Е), освојио је највише поена у другој фази и сасвим заслужено је победио у избору најбољег ребуса у априлу. Браво Божо! Честитам такође и Зорану и Чедомиру који су освојили 2. и 3. место, јер су имали одличне ребусе. Хвала судијама на још једном добро обављеном жирирању. Хтео бих да подсетим да је мој избор судија такав, да покушавам што већем броју људи омогућити да учествују као судије. Зато сваког месеца променим по неког од њих, а критеријум ми никада није био тај да ли је неко добар или није. Сматрам да смо сви довољно добри за тај посао, само што имамо различите критеријуме, а то самом избору даје посебну драж.



2 коментара:

Svetlana је рекао...

Bravo Božo!

Moram priznati da mi se ovog puta desilo nešto što dosada još nije. U prvom krugu nisam dobro shvatila rešenje Gojkovog rebusa, pa ga nisam ni uvrstila među deset najboljih. Svoju grešku sam uvidela tek kada sam pročitala i pomoćni naslov koji je stajao kod rebusa koji su dospeli u drugo kolo. Zato sam mu dala nešto više poena od onog što bih mu inače dala, da nadoknadim ono što sam mu oduzela u prvom krugu. Izvini Gojko, nadam se da mi se tako nešto više neće desiti.

Gojko је рекао...

Svetlana, hvala na iskrenosti.No, što kažu-sve je za ljude.Idemo dalje.Čestitam Boži (pobjede neka množi)